גאולה, הושעה

גאולה, הושעה
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: גאולה, הושעה.
זוהי הגדרה בת 12 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: הצלה .

מידע רנדומלי על הביטוי "הצלה ":

איחוד הצלה הוא תאגיד המאחד חובשים, פרמדיקים ורופאים מרחבי ישראל. ארגון "איחוד הצלה" הוא גוף התנדבותי המאגד כונני רפואת חירום.

הארגון הוקם באוגוסט 2006 בעקבות סכסוכים בתוך הצלה ישראל שגרמו לפיצול הארגון. בנוסף למתנדבים החרדים, בארגון חברים מאות מתנדבים שאינם דתיים, ואף צוות של ערביי מזרח ירושלים. נכון ל-2016 חברים ב"איחוד הצלה" כ-3,000 מתנדבים ברמות הכשרה שונות. בהתחלה נקרא שמו "ארגון מתנדבי הצלה בישראל". חיוג 1221 מכל טלפון ינתב את השיחה למוקד איחוד הצלה לצורך קבלת קריאת חירום.

פעילות המתנדבים היא בהגשת עזרה ראשונה בדקות הראשונות והקריטיות עד בואו של אמבולנס וסיוע לצוות האמבולנס.

מתנדבי איחוד הצלה הם בעלי הכשרה רפואית של חובש, חובש בכיר, פרמדיק או רופא. ארגון "איחוד הצלה" מאבזר את המתנדבים בציוד רפואי ומכשירי מירס כמו גם אופנועים אשר הארגון דואג לרכישתם ותחזוקתם. בבעלות הארגון אופנועי חירום (אופנלנסים), אמבולנסים וסירות הצלה המופעלים על ידי המתנדבים.

מ-1 בספטמבר 2011 החל איחוד הצלה להפעיל מוקד חירום מקביל למגן דוד אדום שעונה לקריאות חירום 24 שעות ביממה, המוקד מופעל על ידי חובשים ופרמדיקים מהארגון שעברו קורס תורני מוקד ייעודי, המוקד מקבל את קריאת החירום, מזניק אליו את מתנדביו ובמקביל מעביר את הקריאה למוקד מגן דוד אדום להזנקת האמבולנס לאירוע החירום, למוקד מספר מקוצר שמספרו 1221.

הצלה בויקיפדיה