בגד ללא שרוולים

בגד ללא שרוולים
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: בגד ללא שרוולים.
זוהי הגדרה בת 15 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: וסט .

קצת מידע רנדומלי על הביטוי "וסט ":
ג'רי אלן וסט (באנגלית: Jerry Alan West; נולד ב-28 במאי 1938) הוא כדורסלן עבר אמריקאי ששיחק בעמדת הגארד, ונחשב לאחד מטובי השחקנים בתולדות לוס אנג'לס לייקרס מליגת ה-NBA. היה שותף להעפלת הקבוצה לתשע סדרות גמר של הליגה, מתוכן ניצחה הקבוצה רק באחת (1972). הוא השחקן היחיד שזכה בתואר ה-MVP של סדרת הגמר בעודו משחק בקבוצה המפסידה.
וסט נודע ביכולות הקליעה וניהול המשחק שלו, כמו גם ביכולת העילאית שהפגין ברגעים המכריעים של משחקים, שבזכותה קיבל את הכינוי "מיסטר קלאץ'". וסט נבחר 12 פעמים לאחת מחמישיות העונה של הליגה, הופיע 14 פעמים במשחק האולסטאר, וכן נבחר חמש פעמים לאחת מחמישיות ההגנה של העונה, על אף שהתואר נוצר לקראת סיום הקריירה שלו. הוא הוכנס להיכל התהילה של הכדורסל ב-1980 ונבחר לאחד מ-50 השחקנים הגדולים בהיסטוריית ה-NBA ב-1996.
לאחר פרישתו ממשחק כיהן וסט כמאמן הלייקרס במשך שלוש שנים, ומאוחר יותר שימש כצייד כשרונות. בין 1982 ל-2002 הוא כיהן בתפקיד הג'נרל מנג'ר של המועדון, והיה שותף לבניית הקבוצה שזכתה בשבע אליפויות. לאחר מכן שימש בתפקיד זהה בממפיס גריזליס, והוליך אותה להופעתה הראשונה במשחקי הפלייאוף.

נלקח מויקיפדיה