אתר תיירותי באיטליה

אתר תיירותי באיטליה
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: אתר תיירותי באיטליה.
זוהי הגדרה בת 19 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: מגדל פיזה .

קצת מידע רנדומלי על הביטוי "מגדל פיזה ":
המגדל הנטוי של פיזה (באיטלקית: Torre pendente di Pisa) הוא מגדל הניצב בפיאצה דיי מיראקולי, בפיזה שבאיטליה. המגדל, הידוע בעיקר בשל נטייתו בזווית, הוא מגדל הפעמונים של הקתדרלה בעיר והוא אחד המבנים הידועים באיטליה ואחת מאטרקציות התיירות הידועות שלה: הוא מופיע ברשימת האתרים הפופולריים באיטליה במקום החמישי, ובתחילת שנות ה-2000 ביקרו בו כשני מיליון תיירים בשנה.
בניית המגדל ארכה 200 שנים, שכן הוא החל לנטות כבר בעת הבנייה, והדבר גרם לעיכובים של עשרות שנים במהלך הבנייה. לשיפוע גורמת הקרקע הבלתי יציבה, שאינה מתאימה למבנים גבוהים. פני הקרקע הם בגובה של פחות משני מטרים מעל פני הים, והרכב הקרקע הוא שכבות של חול וטין.
לבנייה היו שלושה שלבים, שכל אחד מהם נבנה על ידי מתכנן אחר. המתבונן במגדל יבחין בשילוב שנעשה בין סגנונות הבנייה של הבונים השונים.
בשנת 1987 הכריז אונסק"ו על רחבת "קמפו דיי מיראקולי" (שדה הנסים) הכוללת את מגדל פיזה והקתדרלה כעל אתר מורשת עולמית.
בינואר 1990 נסגר המגדל לציבור והחלו בו פעולות שיקום, שהקטינו את השיפוע שלו בעשרה אחוזים. לפמי השיקום השיפוע נאמד ב-5.5 מעלות, בערך 4.1 מטר, לעומת האנך היורד ממרכז המגדל. בשנת 2001 נפתח המגדל מחדש לקהל הרחב כאשר השיפוע 3.99 מעלות, בערך 3.9 מטר.

נלקח מויקיפדיה