אש הנורית בו זמנית ממספר כלי נשק

אש הנורית בו זמנית ממספר כלי נשק
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: אש הנורית בו זמנית ממספר כלי נשק.
זוהי הגדרה בת 32 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: מטח .

קצת מידע רנדומלי על הביטוי "מטח ":
המרכז לטכנולוגיה חינוכית או מטח הוא חברה פרטית הפועלת למען קידום מערכת החינוך בישראל. החברה נוסדה בישראל ב-1971 על ידי ד"ר יונה פלס, במימון "יד הנדיב" (או קרן רוטשילד, שמימנה גם את הקמת האוניברסיטה הפתוחה ומכאן שיתוף הפעולה ביניהם בתחומים שונים), והיא מוכרת כמלכ"ר. המנכ"ל היא גילה בן-הר.
המרכז ממוקם בתל אביב, והוא מעסיק כ-400 עובדים נכון לתחילת 2013, לרובם תארים מתקדמים במגוון מקצועות הלימוד, בתכנון לימודים, במדידה והערכה וכן בטכנולוגיה. מטח מפעיל מספר רב של אתרי אינטרנט חינוכיים ולפי אתר הבית שלו, המרכז מתכוון למקד את פעילותו באינטרנט.
מטח מתמחה בפיתוח תכנים לימודיים מודפסים (ספרי לימוד וחוברות לימוד) ומבוססי מחשוב (לומדות ותקליטורים) ותקשוב (אתרי אינטרנט וסביבות מתוקשבות), במתן שירותי ייעוץ, ליווי ופיתוח מקצועי לבתי ספר ומערכות חינוך יישוביות ובפיתוח והטמעה של כלים ושירותים של מדידה והערכה.
מטח מממן את פעולותיו על ידי הכנסות ממוצרים (ספרי לימוד, מוצרים מתוקשבים, שירותי ייעוץ וליווי בפיתוח מקצועי וההערכה), זכייה במכרזים ובאמצעות תמיכה מקרנות. המרכז אחראי על הפקת חוברות על פי הסדרה "בלי סודות" בשיתוף הטלוויזיה החינוכית.
מטח הוא אחד הגורמים הראשונים שהפיצו משחקי מחשב בעברית, כמו המשחק סוחר הים שיצא לאור בשנת 1989 ומשחק המילים הפופולרי "בונוס".

נלקח מויקיפדיה