אריג דק ושקוף

אריג דק ושקוף
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: אריג דק ושקוף.
זוהי הגדרה בת 13 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: טול .

קצת על טוּל:
טוּל (Tool) היא להקת מטאל מתקדם ומטאל אלטרנטיבי אמריקנית, שגובשה ב-1990 בלוס אנג'לס, קליפורניה, כאשר המתופף דני קארי חבר לחזרות עם שכנו, הזמר מיינארד ג'יימס קינן, הגיטריסט אדם ג'ונס והבסיסט פול דאמור. החלטתו הוכחה כמוצלחת כאשר הופעות הלהקה הפכו מבוקשות.
הם זכו להערכה ותשבחות מהמבקרים עבור ההצליל המורכב והמשתנה, שנע ממטאל אלים, רועש ופתאומי באלבומם הראשון לכתיבה המושפעת מהפרוגרסיב באלבומם לטרלוס (Lateralus) שיצא ב-2001. הצליל הכללי שלהם תואר כ"האבי מטאל מלוטש, מושפע מג'יינז אדיקשן"‏[1] וגם כ"צליל מקורי באופן ברור תוך כדי שהוא מטריד"‏[2] – רוב הניסיונות לתאר את סוג צליל הלהקה לא התאימו באופן מלא וגררו ויכוחים. הם ידועים במילות השירים הרוחניים והפילוסופיים שלהם, כמו למשל אבולוציה ופסיכולוגיה יונגאית ("Forty Six & 2"), דת ("Opiate") ונשגבות ("Lateralus"), כמו גם בשירים המכילים "שינויי ריתמיקה מורכבים, שירה רודפת ושינויים תוקפניים בדינמיקה"‏[3] שלרוב יוצרים שירים ארוכים מהממוצע.
המוזיקה הושפעה מקינג קרימזון, לד זפלין, פינק פלויד, ראש, משוגע ויס של השנים המוקדמות, יחד עם להקות שונות אחרות. בהמשך, סביר להניח שהמוזיקה הושפעה מביקורות ואמנים דומים.

נלקח מויקיפדיה