ארגון כדורגל בין לאומי

ארגון כדורגל בין לאומי
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: ארגון כדורגל בין לאומי.
זוהי הגדרה בת 22 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: פיפא .

מידע רנדומלי על הביטוי "פיפא ":

(14 במאי 1948)

יִשְׂרָאֵל (מְדִינַת יִשְׂרָאֵל) (בערבית: دولة إسرائيل; תעתיק: דַולַת אִסְרַאאִיל) היא מדינה במזרח התיכון, לחופי הים התיכון, המוגדרת כמדינה יהודית ודמוקרטית. מדינת ישראל הוקמה בשטחי ארץ ישראל, ארץ מולדתו של העם היהודי. המדינה הכריזה על עצמאותה ב-ה' באייר ה'תש"ח, שנת 1948, ובעלת משטר של דמוקרטיה פרלמנטרית. רוב אזרחי ישראל הם יהודים, אך יש בה מיעוט ערבי גדול (כ-20%, מרביתו מוסלמי), לצד קבוצות מיעוט אחרות.

ישראל גובלת בים התיכון ובמצרים במערב, בים סוף בדרום, בירדן במזרח, בסוריה בצפון-מזרח ובלבנון בצפון. בין ישראל למצרים, לחוף הים התיכון, נמצאת רצועת עזה, הנמצאת בשליטת חמאס. באזור ההר המרכזי שבין ישראל לירדן נמצאים הרי יהודה ושומרון (המכונים גם "הגדה המערבית"), הנמצאים בשליטה משולבת של ישראל והרשות הפלסטינית ומעמדם הסופי, כמו גם מעמדה של רצועת עזה, טרם הוכרע. בצפון-מזרח נמצאת רמת הגולן בשליטת ישראל, והוחלו עליה חוקי מדינת ישראל (באמצעות חוק רמת הגולן), אך סוריה ממשיכה לתבוע עליה ריבונות.

בירת ישראל והעיר הגדולה בה היא ירושלים. למדינות רבות יש הסתייגויות לגבי מעמדה של ירושלים כבירת ישראל ועל כן כל השגרירויות הזרות בישראל ממוקמות בגוש דן ובפרט בתל אביב, הבירה הכלכלית והטכנולוגית של ישראל, אשר מוכרת על ידי ארגונים בינלאומיים ומדינות רבות כבירה בפועל.

פיפא בויקיפדיה