ארגון זכויות אדם ישראלי

ארגון זכויות אדם ישראלי
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: ארגון זכויות אדם ישראלי.
זוהי הגדרה בת 23 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: בצלם .

קצת על בְּצֶלֶם – מרכז המידע הישראלי לזכויות האדם בשטחים:
בְּצֶלֶם – מרכז המידע הישראלי לזכויות האדם בשטחים" הוא עמותה ישראלית העוסקת בזכויות אדם ביהודה, שומרון וחבל עזה, שהוקם בשנת 1989. פעילותה מבוססת על תיעוד פעולות המוגדרות על-ידה כהפרות של זכויות אדם, והבאתן לידיעת הציבור הרחב וקובעי המדיניות בארץ ובעולם. הארגון מבקר מה שהוא תופס כהפרות זכויות אדם בידי ישראל והרשות הפלסטינית, הן כלפי ישראלים והן כלפי פלסטינים; אולם עיסוקו העיקרי הוא במעקב אחר אחר פגיעה בזכויות פלסטינים ובפרט בתיעוד מעשי אלימות מצד מתנחלים וכוחות הביטחון הישראליים כלפי פלסטינים.
מטרותיו של הארגון, כעולה מפרסומיו, הן מאבק בהפרת זכויות אדם ביהודה, שומרון וחבל עזה ובתופעת ההדחקה וההכחשה בחברה הישראלית ביחס לזכויות אדם בשטחים, ותמיכה ביצירת תרבות של זכויות אדם בישראל. לדברי הארגון, מרבית מאמציו הם בניסיון לשנות את מדיניות ממשלת ישראל ביחס לשטחים אלה, להעמיד את הממשלה על חובתה לשמור על זכויות האדם של תושביהם, ועל חובתה לקיים בקפדנות את הוראות המשפט הבינלאומי.[1]
שמה של העמותה נגזר מהפסוק בספר בראשית: "וַיִּבְרָא אֱלֹהִים אֶת הָאָדָם בְּצַלְמוֹ, בְּצֶלֶם אֱלֹהִים בָּרָא אֹתוֹ, זָכָר וּנְקֵבָה בָּרָא אֹתָם" (בראשית א', כ"ז). סמל העמותה כולל את שמה בצירוף ניקוד וטעמי המקרא.

נלקח מויקיפדיה