איש ערב

איש ערב
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: איש ערב.
זוהי הגדרה בת 7 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: לורנס .

מידע רנדומלי על הביטוי "לורנס ":

לורנס (באנגלית: Lawrence) היא עיר במדינת מסצ'וסטס שבארצות הברית. היא נמצאת במחוז אסקס שבמערב המדינה ויושבת בתוך עמק מרימק סמוך לנהר מרימק. על-פי סקר אוכלוסין משנת 2010 מונה אוכלוסיית העיר 76,377 איש.

המתיישבים הראשונים באזור היו מהגרים אירופאים שבאו אליו בשנת 1665 בשל קרבתו לנהר. העיר הוקמה רשמית ב-1845 כאשר הוכרז על הקמת המחוז. בעיר התפתחה תעשיית טקסטיל ורוב תושביה התפרנסו ממנה.

בשנת 1912 פרצה בעיר שביתת פועלים שנודעה בשם שביתת הטקסטיל של לורנס. היא פרצה בעקבות הרעת תנאיהם של הפועלים, בעיקר הנשים, וקיצוצים בשכרם. השביתה עוררה הדים נרחבים ברחבי ארצות הברית והלחץ על המעסיקים גרם להטבת תנאי הפועלים בארצות הברית כולה.

עד לשנת 1950 הייתה לורנס גם מרכז גדול לעיבוד צמר. ירידתו של הענף גרמה למשבר קשה בעיר והביאה להגירה שלילית של עשרות אלפי איש מן העיר.

משנות ה-60 החלה העיר להתמלא במהגרים זרים שנמשכו לעיר בגלל אפשרויות הדיור המוזלות. המתח בין המעמדות בעיר הביאו לגלים של מהומות שפרצו בעיר בשנות ה-80 וה-90. אחוז הפשיעה, שהיה גבוה מן הממוצע בארצות הברית, החל לרדת רק בשנות ה-2000 לאחר השקעות בחינוך ופעילות עסקית שחודשה בעיר.

לורנס בויקיפדיה