אוסטרקין

אוסטרקין
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: אוסטרקין.
זוהי הגדרה בת 8 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: חרס .

קצת על חרס:
חרס (שם נרדף: "חומר", טעות לשונית נפוצה: "חימר") הוא חומר קרמי (סיליקט) שלאחר שיובש לחלוטין נצרף בכבשן להקשייתו.
המילה חרס היא מילה עתיקה, היא מופיעה במקרא (בכתיב חרשׂ) וכן במשנה ובתלמוד, בעברית מודרנית היא משמשת לצידה של המילה קרמיקה.
לאחר שהאדם למד לייצר כלי אבן ולהשתמש במגוון החומרים הטבעיים שמסביבו, הגיע תורם של החרסים. תקופת האבן החדשה מחולקת לנאולית הקדם-קרמי ולנאולית הקרמי בהתאם. עם היותם של כלי החרס זולים לייצור, שהרי חומר הגלם ניתן היה להשגה בקלות, והעובדה שכלי חרס שנשבר אינו ניתן להתכה מחדש, אתרים ארכאולוגיים נוטים להניב שפע רב של חרסים המשמשים את הארכאולוגים בטיפולוגיה על פי סגנונם המשתנה של הכלים.
חרסים שימשו כמצע כתיבה, ועליהם נכתב בכתב היתדות וסוגי כתב דומים.
החרסים הידועים הקדומים ביותר שנמצאו הם מסין, בני האלף ה-18 לפני הספירה. באירופה נמצאו צלמיות של נשים ושל חיות מחרס שתוארכו לתקופה הפלאוליתית העליונה – האלף ה-25 לפני הספירה.
בארץ ישראל וסביבותיה נמצאו כלי חרס מן התרבות הירמוכית משלהי התקופה הנאוליתית והלאה (אמצע האלף השישי לפנה"ס). הכלים האופיינים לאותה תקופה מעוטרים במגוון עיטורים מוטבעים וצבועים. כאלף שנה מאוחר יותר, במהלך התקופה הכלקוליתית, החל השימוש באבניים.

נלקח מויקיפדיה