אויב הדרדסים

אויב הדרדסים
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: אויב הדרדסים.
זוהי הגדרה בת 12 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: גרגמל .

מידע רנדומלי על הביטוי "גרגמל ":

הדרדסים (בצרפתית: Les Schtroumpfs; באנגלית: The Smurfs) הם דמויות בדיוניות אשר הומצאו במקור על ידי המאייר הבלגי פייר קוליפור, הידוע יותר בכינוי "פיו" ("Peyo"), ואשר עליהן התבססה רצועת קומיקס שהופיעה לראשונה בכתב העת ספירו ב-23 באוקטובר 1958 וסדרת אנימציה של 421 פרקים שהופקה לטלוויזיה בין השנים 1981–1989 על ידי האנה ברברה עבור רשת NBC. הינה הדמויות של הדרדסים ודמויות אחרות שהופיעו בסדרה הישנה משנות ה-80 ובסרטי הקולנוע בשנים 2011-2017.

דרדס אבא (באנגלית: Papa Smurf) הוא אביהם של הדרדסים. בן 584 שנה. בעל זקן לבן וכובע אדום (להבדיל מיתר הדרדסים שכובעם לבן). דרדסאבא הוא חכם ובעל ידע רב. הוא קוסם בעל ניסיון רב במיוחד בהכנת שיקויים מיוחדים וכישופים. לרוב נמצא בביתו, עוסק בקריאת ספרים או בבדיקת המצאותיו של חרוצון, לעתים קרובות עם בר-מוח לצדו.

דרדסית (באנגלית: Smurfette) היא הייתה הדרדס היחיד ממין נקבה בכפר, עד לבואה של שובבית ודרדסיות נוספות שפגשה בסרט דרדסים: הכפר האבוד. בעלת שיער בלונדיני גלי ארוך, ריסים ארוכים, שמלה לבנה ועקבים גבוהים. היא מושא אהבתם של כל הדרדסים בכפר. דרדסית נוצרה על ידי גרגמל (עונה 1 פרק 1), כדי שבעזרתה יוכל למצוא את כפר הדרדסים בכך שתגרום לקנאה ולתחרות בין הדרדסים. גרגמל השאיר אותה ביער, שם בר-כוח נתקל בה במקרה והביא אותה איתו לכפר הדרדסים. תוכניתו המקורית של גרגמל נכשלה משום שאף כי חלק מהדרדסים התאהבו בה ועשו דברים בהשפעתה (כמו הצפת הכפר) הם היו עסוקים ולא מספיק פתיים לניסיונות שלה להביאם לגרגמל. דרדסאבא ריחם עליה כאשר היא התחרטה על הצפת הכפר והסגירה את היותה שליחת גרגמל, ובעקבות כך הוא הסיר ממנה את הכישוף והיא הופכת מדרדסית שחורת שיער, לדרדסית בלונדינית יפהפייה וטובת לב וכעת כל הדרדסים מתאהבים בה אף יותר.

גרגמל בויקיפדיה