עני

עני
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: עני.
זוהי הגדרה בת 3 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: רש, דל .

קצת על ראש:
ראש (באנגלית: Rush) היא להקת רוק קנדית שהוקמה באוגוסט 1968 בטורונטו, קנדה. כיום, כוללת הלהקה את החברים הבאים: הבסיסט, הקלידן והסולן גדי לי, את הגיטריסט אלכס לייפסן, ואת ה

קצת מידע רנדומלי על הביטוי "רש":
ראש (באנגלית: Rush) היא להקת רוק קנדית שהוקמה באוגוסט 1968 בטורונטו, קנדה. כיום, כוללת הלהקה את החברים הבאים: הבסיסט, הקלידן והסולן גדי לי, את הגיטריסט אלכס לייפסן, ואת המתופף וכותב המילים, ניל פירט.
בין השנים 1968 – 1974 השתתף בלהקה גם ג'ון ראטסי, אך ההצלחה הגיעה רק לאחר שהוחלף ראטסי במתופף ניל פירט ביולי 1974, שבועיים לפני שפתחה הלהקה בסיבוב ההופעות הראשון שלה בארצות הברית.
לאחר צאת אלבומה הראשון, אשר נקרא על שם הלהקה Rush, התפרסמה ראש ברחבי קנדה בעיקר בזכות וירטואזיות חברי הלהקה, והיצירות המסובכות אשר כתבו. שירי הלהקה באותה התקופה נכתבו בעיקר על ידי המתופף, ניל פירט, אשר כתיבתו עסקה בעיקר במדע בדיוני, בפנטזיה ובפילוסופיה ליברטראינית. פירט גם כתב על נושאים הומניטריים ואמוציונליים.
מוזיקלית, סגנונה של ראש התפתח במהלך השנים. אלבומם הראשון היה מושפע ממוזיקת בלוז והבי מטאל, מאוחר יותר החלה הלהקה לשלב בין מוזיקת הארד רוק, לרוק מתקדם. בתקופה מסוימת אופיינה המוזיקה של ראש בנגינת סינתיסייזרים, ולאחרונה, גם ברוק מודרני. ראש השפיעו על מגוון אמנים, ביניהם מטאליקה, הסמאשינג פאמפקינס ופרימוס. בז'אנר הפרוגרסיב מטאל, השפיעה ראש על הלהקות דרים ת'יאטר וסימפוני אקס.
ראש זכתה במספר פרסי ג'ונו אווארדס, ונכנסה להיכל התהילה של המוזיקה הקנדית בשנת 1994. במהלך הקריירות שלהם, נחשבו חברי ראש לנגנים וירטואזים בתחומם, וזכו בפרסים ממשאלים אשר נערכו על ידי מגזיני מוזיקה שונים. כלהקה, זכתה ראש בכ-24 אלבומי זהב, ב-14 אלבומי פלטינה (3 מולטי – פלטינות). נתונים סטטיסטיים אלו העמידו את ראש במקום החמישי, מאוחרי הביטלס, הרולינג סטונז, קיס ואירוסמית' כלהקת הרוק אשר מכרה הכי הרבה אלבומי זהב ופלטינה. ראש גם מדורגת במקום ה-78 בארצות הברית, במכירת אלבומים לפי ה-RIAA, כאשר מכרה 25 מיליון עותקים. על אף שבתוצאות הכלל-עולמיות, לא הוחשבה ראש על ידי גופי דירוג מקצועיים. ההשערה היא, שראש מכרה כ-40 מיליון עותקים.
ב-2008, קידמה הלהקה את אלבומה ה-19, Snakes & Arrows, בסיבוב הופעות עולמי, אשר התחיל בפוארטו ריקו בתאריך 11 באפריל, והסתיים באטלנטה, ב-22 ביולי.
ב-7 בספטמבר 2012 יצאה הלהקה לקדם את אלבומה האחרון, Clockwork Angels, בסיבוב הופעות עולמי. רשימת השירים בסיבוב הופעות זה כוללת 8 שירים מתוך Clockwork Angels החדש ושירים מתקופת הסינטיסייזרים (שנות ה-80) של הלהקה.

נלקח מויקיפדיה