צרוף

צרוף
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: צרוף.
זוהי הגדרה בת 4 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: טהור, מזוקק .

מידע רנדומלי על הביטוי "טהור":

בסגסוגות של מתכות יקרות, דרגת הטוהר היא אחוז המתכת היקרה מתוך מסת הסגסוגת. דרגת הטוהר היא מילסימאלית (נמדדת באלפיות). סגסוגת טהורה (99.9%) מתוארת על ידי המידה 999. דרגת טוהר 875 בזהב פירושה סגסוגת שאחוז הזהב בה הוא 87.5%.

על פי דרגת הטוהר נקבע גם מחיר הסגסוגת. דרגת טוהר משמשת בהערכת פלטינה, זהב וכסף.

בזהב קיימת גם יחידת טוהר – קרט. זהב 24 קרט מקביל לדרגת טוהר של 999 – זהב טהור, וכן הלאה. קיימות דרגות מקובלות לדרגת הטוהר של זהב, והן (בישראל):

על פי החוק, מוצרים שבהם פחות מ-375 אלפיות זהב לא יכונו מוצר זהב.

בכסף אין שימוש ביחידות קרט. מידות הטוהר המקובלות לתכשיטי וכלי כסף (בישראל) הן:

כסף 999 – כסף טהור – אינו בשימוש בתכשיטים בהם נדרשת קשיות מינימלית. כסף 925 – הידוע גם בשם כסף סטרלינג, הוא הסגסוגת הנפוצה בייצור תכשיטי וכלי כסף. בעולם קיימות גם דרגות טוהר נוספות, כ"כסף בריטניה"(958), ואחרות. גם בייצור כלי נגינה מכסף אפשר שיהיה שימוש בדרגות טוהר שונות.

דרגות טוהר מקובלות בפלטינה הן:

קיימת חובה במדינות מסוימות להטביע את דרגת הטוהר על התכשיטים. בישראל קיים תקן מחייב לסימון. חובה זו חלה על תכשיטי זהב, והסימון בחוק הוא "כינור דוד" – סמל המופיע במקביל לציון דרגת הטוהר ושם יצרן התכשיט. מוצר בו דרגת הטוהר נמוכה מ-375 לא יכונה על פי החוק מוצר זהב.

טהור בויקיפדיה