פיזור נפש

פיזור נפש
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: פיזור נפש.
זוהי הגדרה בת 9 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: חוסר ריכוז, בלבול, פיזור דעת .

מידע רנדומלי על הביטוי "בלבול":

בקומבינטוריקה, בלבול (באנגלית: Derangement) הוא תמורה של איברי קבוצה, כך שאף איבר אינו מופיע במיקומו המקורי. במילים אחרות, בלבול הוא תמורה שאינה מכילה נקודות קבועות.

מספר הבלבולים של קבוצה בגודל n, בדרך כלל נכתב Dn, d,n, או n!, נקרא גם "מספר de Montmort". פונקציית הבלבול (בשונה מ-n עצרת, !n)שולחת מ-n ל-n!. לפונקצייה זו אין סימון מוסכם ולעיתים משתמשים ב-n¡ במקום ב-!n.

הראשון שהתייחס לבעיה של ספירת הבלבולים היה פייר ריימונד דה מונמור, בשנת 1708; הוא פתר אותה בשנת 1713, בערך באותו זמן שעשה זאת ניקולאס ברנולי.

השאלה האם קבוצת תמורות מכילה בלבולים כלשהם היא בעיית NP שלמה.

נניח שמורה בוחן 4 תלמידים – A, B, C, ו-D – ורוצה שכל תלמיד יבדוק מבחן של אחד מעמיתיו. כמובן שאף תלמיד לא אמור לבדוק את המבחן של עצמו. בכמה דרכים יכול המורה לחלק את המבחנים לתלמידיו כדי שאלה יבדקו אותם? מתוך 24 תמורות אפשריות (4!) לחלוקת המבחנים:

יש רק 9 בלבולים (מסומנים בכתב כחול נטוי). בשאר התמורות של הקבוצה בת 4 האיברים, לפחות תלמיד אחד מקבל את המבחן שלו בחזרה (מסומנות בכתב אדום מודגש).

בלבול בויקיפדיה