נתיב

נתיב
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: נתיב.
זוהי הגדרה בת 4 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: שביל, דרך, מנהג .

קצת על טְרֵק:
טְרֵק הוא כינוי למסלול טיול רגלי האורך בין מספר שעות למספר ימים. אורכו של הטרק נקבע לפי המסלול, האזור וקצב ההליכה של המטייל. לרוב, יאופיין טרק בכך שהתרמילאי נושא את כל ציודו על גבו אך אין זה מחייב, בין אם בטרקים של יום אחד או בין אם נעזרים בפורטר (סבל).
שכירת שירותיו של סבל מקומי אינה תופעה יוצאת דופן באזורים המיועדים לטרקים היות שהיא גם תורמת לאוכלוסייה המקומית הענייה פרנסה. מעבר לנשיאת הציוד הוא מאיר את עיני המטיילים בכל קשור לנוף מסביב. ניתן לקחת סבל דרך סוכנות נסיעות ואז התשלום הוא כולו מראש או לחלופין ,עצמאית ואז התשלום מתחלק פר יום מסלול. קיימת הסכמה בין הפורטרים לבין בעלי הגסט האוסים במהלך הטרק,לספק להם לינה ואוכל ללא צורך בתשלום. הפורטר ערוך לטרקים מבחינה פיזית והוא מסוגל לשאת על גופו עד 20 קילו. אחד הטרקים הפופולרים הוא רכס אנאפורנה (Annapurna) שבהרי ההימלאיה בנפאל, אשר ניתן לצאת אליו בדרך כלל בין ספטמבר לנובמבר, או במרץ-אפריל. יש אנשים שמחליטים לעשות אותו גם מחוץ לעונה, כך שבממוצע פורטר יכול להקיף את האנפורנה משהו כמו חמישה חודשים מלאים.
הטרק הוא מרכיב חשוב בטיול התרמילאים – בטרקים פוגשים תרמילאים ממדינות זרות ונחשפים לנופי הארץ המטויילת – שהם חלק הארי של הטיול. פעמים רבות יש לטרק שיא שהולכים לקראתו: צפייה בקרחון וטיול עליו, הגעה למעבר הרים גבוה , או מקום מעניין מבחינה גאוגרפית כגון האוורסט או מבחינה תרבותית כגון מאצ'ו פיצ'ו.
מקור המילה טרק (Trek) או טרקינג (Trekking) בשפות סקסונית תחתית והולנדית, שבהן הפועל trekken פירושו למשוך או לסחוב (באנגלית drag או draw). השפה האנגלית שאלה את המונח מן האפריקאנס‎.

נלקח מויקיפדיה