זרה

זרה
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: זרה.
זוהי הגדרה בת 3 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: פיזר, הפיץ, בזק, זורר, בידר .

מידע רנדומלי על הביטוי "בזק":

בזק בינלאומי היא חברה ישראלית המספקת שירותי טלפוניה בינלאומית תחת הקידומת 014, ומשמשת ספק שירותי אינטרנט בישראל.

החברה הוקמה בשנת 1996 על ידי חברת בזק, והיא בבעלות מלאה שלה. בזק הקימה את החברה במטרה לרכז את תחום הטלפוניה הבינלאומית (בקידומת 014) בידי חברה שתמשיך להיות בבעלותה, משום שמשרד התקשורת החליט להפקיע את המונופול שהיה לה בתחום התקשורת הבינלאומית, ולתת רישיונות למפעילים בינלאומיים נוספים.

בשנת 1999 בניהולו של אורי יוגב החלה החברה לספק שירותי אינטרנט. באותה שנה היא הקימה את האתר חדשות.קום שהיה אתר החדשות הראשון בעברית. ב-2005, לקראת פתיחת ענף התקשורת המקומית לתחרות, ניתן לחברה טווח המספרים 074-414 לניסויי טלפוניה קווית מבוססת אינטרנט, והיא אף החלה בשיווק השירות, אך לא ניתן לה רישיון מפעיל פנים ארצי (מפ"א), עד שחברת בזק תאבד לפחות 15% משליטתה בתחום הטלפוניה הקווית במגזר הפרטי, ולכן נאלצה להפסיק את השירות. בתאריך 8 בפברואר 2009 העניק משרד התקשורת לחברה רישיון טלפון קווי מבוסס אינטרנט (VOB) והקצה לה את הקידומת הקווית 076-5.

בתחילת שנת 2007 רכשה בזק בינלאומי את חברת "אקטקום", אשר סיפקה שירותי אינטרנט מאז שנת 1993. המיזוג בפועל בוצע ביולי 2007.

בזק בויקיפדיה