זולת

זולת
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: זולת.
זוהי הגדרה בת 4 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: חוץ מן, מלבד .

קצת על זוּלָתָנוּת:
זוּלָתָנוּת (בלועזית: אלטרואיזם) היא אינטרס לא אנוכי בעזרה לזולת, המתבטא בהתנהגות המסבה טוב למישהו אחר ללא תמורה.
הצורה הקדומה של זולתנות היא פעילות המדגישה את רווחת האחרים בעודה מצמצמת או מתעלמת מרווחת היחיד, בעוד הזולתנות המאוחרת היא פעילות הנעשית ללא מניע אנוכי.[דרושה הבהרה] זולתנות הוא גם שמה הנרדף של דוקטרינה מוסרית הממליצה על התנהגות זולתנית (אלטרואיסטית). למושגים אלו יש היסטוריה ארוכה בחשיבה הפילוסופית והאתית ולאחרונה הם הפכו יותר לנושאי שיחה בקרב פסיכולוגים, סוציולוגים, ביולוגים ואתולוגים. בעוד רעיונות בקשר לזולתנות מתחום אחד עלולים לפגוע בכאלה מתחום אחר, השיטות השונות וההתמקדות בתחומים אלו מובילים לנקודות מבט שונות על האלטרואיזם.
הסתכלות שונה על זולתנות יכולה לעלות כתוצאה משימוש בהגדרות צרות או רחבות במושג האינטרס האישי. תומכים רבים ישנם לגישה שאינטרס אישי יכול להיות מוגדר במונחים של רווח גשמי, בעוד אחרים יטענו אחרת ויאמרו שאינטרס אישי כולל גמול פסיכולוגי, כמו הרגשת הסיפוק שיש לאדם בעוד הוא עוזר לאיש זר. טענות דומות הן אלו שהולידו גישות כגון האגואיזם האתי – לפיו כל פעולה מקורה באינטרס אישי, והדוניזם – לפיו כל פעולה נעשית מהרצון להשגת אושר עבור מבצע הפעולה.

נלקח מויקיפדיה