הגיעו מים עד נפש

הגיעו מים עד נפש
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: הגיעו מים עד נפש.
זוהי הגדרה בת 16 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: עד כאן, כלו כל הקיצין .

מידע רנדומלי על הביטוי "עד כאן":

עד כאן צעירים למען ישראל היא עמותה ישראלית העוסקת בביצוע תחקירים ובפעילות ציבורית נגד תופעות שלטעמה פוגעות בחוסנה ובתדמיתה של מדינת ישראל. העמותה מחדירה אנשים לארגונים הנתפשים בעיניה כארגונים אנטי-ישראליים, מתוך מטרה לאסוף מידע אודות אותם ארגונים. אז, מוסרים אנשי "עד כאן" את הממצאים לאמצעי התקשורת או לידי רשויות החוק.

עמותת "עד כאן צעירים למען ישראל" הוקמה ב-21 בספטמבר 2015 על ידי אבירם זאבי (עובד המשרד לביטחון פנים) וליאור בן צור ביוזמת גלעד אך שהקים בקיץ 2013 את עמותת "מגן לישראל יהודית ודמוקרטית" המפעילה את "עד כאן". בין השנים 2015-2012[דרושה הבהרה] ביצעו חברי העמותה תחקיר על שוברים שתיקה, תעאיוש, בצלם, שומרי משפט – רבנים למען זכויות האדם, אנרכיסטים נגד גדרות ועוד. לדברי העמותה במהלך הפעילות נחשפו שורה של עבירות אשר מבוצעות בקביעות על ידי הארגונים; שקרים והסתה המופצים בעולם נגד מדינת ישראל, חיילי צה"ל ומפקדיו ותושבי יהודה ושומרון; קשרים חסויים בין ארגונים שונים; ועידוד הפרות סדר והפגנות אלימות נגד חיילי צה"ל.

כחלק מהמאבק של ועד מתיישבי השומרון וגורמים נוספים בשימוש של פלסטינים בקווי האוטובוס לאריאל, בין היתר בנימוק של הטרדות ואיומים מצד הנוסעים הפלסטינים, הביאה בספטמבר 2014 עמותת "מגן לישראל יהודית ודמוקרטית" תחקירנית ומדובב לאחד האוטובוסים. המדובב פתח בשיחה עם פועל פלסטיני, הפנה תשומת לבו לתחקירנית והקליט את הפועל אומר: "תראה איך היא מחליקה את השיער שלה, זונה. הייתי לוקח אותה מאחורה באוטובוס ו… אותה, הלוואי היינו פה לבד". הפועל צילם אותה כדי שיוכל לאתר אותה מאוחר יותר. ההקלטה הועברה למשרד הביטחון וקטע ממנה שולב בכתבה בערוץ 2. אותה תחקירנית עבדה בהמשך עבור עמותת "עד כאן צעירים למען ישראל".

עד כאן בויקיפדיה