גנזך

גנזך
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: גנזך.
זוהי הגדרה בת 4 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: ארכיון, ארכיב .

קצת מידע רנדומלי על הביטוי "ארכיון":
ארכיון או אַרכִיב הוא אוסף של מסמכים או המקום שבו שמור אוסף המסמכים. ארכיונים מורכבים ממסמכים אשר נוצרו במהלך חייו של אדם או ארגון. המסמכים יכולים להיות בצורות שונות: מסמכים כתובים על נייר, קובצי מחשב, הקלטות, תמונות, שרטוטים וכדומה. ארכיונים שונים מספריות בכך שהם לרוב מחזיקים במסמכים שלא ניתן להשיג במקום אחר, ברוב המקרים המסמכים מקוריים ולא העתקים.
מקור המילה ארכיון הוא ביוונית, שבה הייתה משמעותה ביתו של האַרכוֹן – בו היו מתורגמים ונשמרים מסמכים שנמצאו באחריותו. שורש המילה ארכיון ביוונית הוא "ארכה" (ἀρχή), שפירושה שלטון או סדר (כמו במילים מונרכיה, אנרכיה וכדומה).
ארכיונים מאורגנים נוהלו כבר בסין העתיקה, יוון העתיקה ורומא העתיקה. בארכאולוגיה נמצאו מספר ארכיונים בעולם העתיק שמהווים אוצר בלום לחקר תרבויות עתיקות (ראו למשל ממשית).
בדרך כלל מחזיקים ארכיונים בעיקר חומר כתוב או מודפס אך ישנם ארכיונים המתמחים בסוגי מדיה אחרים. לדוגמה, הפונותיקה הלאומית היא ארכיון של הקלטות מוזיקה. באופן דומה, סינמטקים הם ארכיונים המשמרים סרטי קולנוע, גם באינטרנט ישנם ארכיונים, הם אתרים השומרים גרסאות ישנות של אתרי אינטרנט, וניתן לחפש בהם לפי שם אתר ותאריך.
בישראל פועל האיגוד הישראלי לארכיונאות ולמידע המאגד תחתיו את כל עובדי הארכיון.
המועצה הבינלאומית לארכיונאות הוא ארגון בינלאומי המאגד 1,400 ארגונים ארכיוניים מ-190 מדינות.

נלקח מויקיפדיה