צרור פרחים

צרור פרחים
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: צרור פרחים.
זוהי הגדרה בת 10 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: זר .

קצת על זרי פרחים:
זר פרחים הוא מקבץ פרחים המאוגדים בצורה דקורטיבית תוך התחשבות בסוג הפרחים ובצבעם. קיימים עיצובים רבים ושונים לזרי פרחים הנשזרים בטכניקות שונות ובהתאמה לסוג האירוע. כמו כן, בכל סוג של עיצוב ישולבו סוגי פרחים שונים.
סוגי זרים:
זר פרחים אובאלי – זרי הפרחים המעגליים הם זרי הפרחים הניתנים כמתנה. זר פרחים מסוג זה נשזר מכל סוגי הפרחים ונארז בעזרת מספר סוגי עטיפה דקורטיביים. בין סוגי העטיפה ניתן למצוא צלופן, בד יוטה, נייר קרפ, אריזות רשת ועוד.
סידורי פרחים – אלו נשזרים בתוך כלי המכיל ספוג לפרחים הספוג במים. סידורי הפרחים הם לרוב היקרים ביותר בשל הכמות הרבה של הפרחים אותם ניתן לשזור בסידור וכן בשל הכלי שבתוכו הם נשזרים.
זרי כלה – נשזרים בדרך כלל בצורה צפופה בכלי עם ספוג לפרחים (מיקרופון) כאשר ראשי הפרחים נושקים אחד לשני והגבעולים נקשרים בסרט צבעוני התואם לצבעי הזר – היום מקובל לשזור את זרי הכלה מוורדים.
זר פרחים מעוצב – זרי פרחים מעוצבים לרוב מעוצבים בצורה מינימאליסטית כאשר הדגש הוא על עיצוב הזר ולא על כמות הפרחים. זר זה יהיה בדרך כלל יקר יותר מאשר זרי הפרחים האובאליים (ביחס לכמות הפרחים).
זרי אבל – את זרי האבל שוזרים בצורה עגולה כאשר את הפרחים נועצים בגלגל קש המלופף בעטיפת ניילון. בגלגל האבל נהוג לנעוץ גרברות וחרציות ולהשלים עם ירק.
זר יום הולדת – זר שצורתו ככתר המיועד לילד החוגג יום הולדת. בעבר נשזר בשזירה ביתית, כשהפרחים היו פרחי בר או גינה שנקלעו לזר עגול, אשר יוצב לעתים באמצעות חוט ברזל דק. כיום משתמשים פעמים רבות בתחליפי פלסטיק.