סמל מוסלמי

סמל מוסלמי
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: סמל מוסלמי.
זוהי הגדרה בת 10 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: חצי סהר .

קצת על חצי סהר:
סהר הוא הצורה המתקבלת כאשר חותכים עיגול מתוך עיגול אחר, מוזח הצדה. אפשר גם לתאר סהר כצורה של הצד המואר של כדור המואר מאחוריו ומצדו (כמו בסהר הירח).
הסהר משמש לרוב כדי לסמל את האמונה האיסלאמית, אף שלא שימש את מוחמד או שליטים מוסלמים מוקדמים. סמלו המקורי של האסלאם הוא כוכב מחומש. מקור הסהר אצל הטורקים והוא הופיע לראשונה בדגל האימפריה העות'מאנית. מאז עבר לדגלים של אוזבקיסטן, אזרבייג'ן, אלג'יריה, טורקמניסטן, מאוריטניה, מלזיה, פקיסטן, קומורו, תוניסיה, וטורקיה. כן מופיע הסהר בדגליהן של סהרה המערבית והרפובליקה הטורקית של צפון קפריסין. למרוקו, שמעולם לא הייתה תחת שלטון טורקי, יש פנטגרם בדגלה. הדגל החדש של עיראק, של עידן אחרי סדאם חוסיין משתמש בסמל זה גם כן. המדינה היחידיה שיש סהר בדגלה והיא אינה מוסלמית היא סינגפור
ישנם נוצרים פונדמנטליסטיים שמשתמשים בסמליות זו כדי לטעון שאללה היה למעשה אל-ירח אותו עבדו הערבים הקדם-אסלאמיים. טיעון זה משמש לעתים כדי לטעון שהאל באסלאם שונה מהאל ביהדות או נצרות.
נלקח מויקיפדיה