ספר מדרשים

ספר מדרשים
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: ספר מדרשים.
זוהי הגדרה בת 10 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: מדרש רבא .

קצת על מדרש רבא:
מדרש רבה (רבה בארמית: גדול) הוא שם כולל שניתן לעשרה חיבורים מדרשיים שונים שהועלו על הכתב בזמנים שונים, ובסגנונות מגוונים. השם מתייחס למדרשים על חמשת חומשי תורה ועל חמש המגילות.
בראשית רבה, ויקרא רבה ורוב המגילות, הם חיבורים מוקדמים יותר, ונערכו במתכונתם הנוכחית בהמאה השישית בערך. שמות רבה, במדבר רבה, דברים רבה ומגילת אסתר רבה נחשבים מאוחרים יחסית, וחלקם נערכו במתכונתם הנוכחית אחרי שנת 1000 לספירה.
מדרשים אלו הם בדרך כלל רחבי ההיקף מבין החיבורים המדרשיים לחומשים ולמגילות, והדפסתם גרמה לדומיננטיות כמעט מוחלטת שלהם ב'שוק' ספרות האגדה הארץ-ישראלית; סדרת המדרשים הגדולה הנוספת, הנקראת מדרש תנחומא לתורה, נדפסו, נפוצו ונתפרשו פחות. רק במאתיים השנים האחרונות נדפסו קבצים מדרשיים אחרים – פסיקתאות ומדרשים קצרים אחרים. סקירה נאה ועדכנית של כל המדרשים מצויה בספרה של ענת רייזל, מבוא למדרשים.
למדרש רבה נתחברו פירושים רבים, בהם פירוש "מתנות כהונה", "יפה תואר", "פירוש מהרז"ו" ואחרים. סקירה של הפירושים מובאת בספרו של יונה פרנקל על ספרות האגדה.
נלקח מויקיפדיה