ספרו הידוע של נבוקוב

ספרו הידוע של נבוקוב
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: ספרו הידוע של נבוקוב.
זוהי הגדרה בת 20 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: לוליטה .

קצת על הספר לוליטה:
לוליטה (אנגלית Lolita) הוא ספרו הידוע ביותר של הסופר הרוסי ולדימיר נבוקוב, שהתגורר באותה תקופה בארצות הברית וכתב באנגלית. הספר הוא מן היצירות האהובות והמוערכות ביותר בספרות העולמית, בזכות סגנונו הווירטואוזי של נבוקוב ותעוזתו הרבה של הנושא שבו עוסק הספר – אהבתו של גבר מבוגר לילדה בת 12. הספר הוא מעין רומן בלשי במהופך – מתחילתו ידוע לנו כי המספר יושב במעצר לקראת משפט בעוון רצח, ועל הקורא לנסות ולגלות את זהותו של הנרצח.
נבוקוב טוען כי "לוליטה אינו מלמד לקח כלשהו"‏‏ משום שסיפורת בשבילו היא "עונג אסתטי" בלבד. אולם הפילוסוף ריצ'רד רורטי כתב על דבריו כי
"לוליטה דווקא כן מלמד לקח, אך הלקח אינו שאין לשלוח ידיים אל ילדות קטנות, אלא שיש לשים לב למה שאתה עושה, ובמיוחד לשים לב למה שאנשים אומרים. כי אפשר שיסתבר, ופעמים רבות אכן מסתבר, שאנשים מנסים לומר לך שהם סובלים. ככל שאדם יהיה עסוק בהעצמת העונג המיני מן הדגם הפרטי שלו, כמו הומברט, או העונג האסתטי הפרטי שלו וכו' כך סביר שאנשים ימשיכו לסבול"‏‏.
נלקח מויקיפדיה