סרט עם ביל מארי

סרט עם ביל מארי
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: סרט עם ביל מארי.
זוהי הגדרה בת 15 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: אבודים בטוקיו .

קצת על אבודים בטוקיו:
אבודים בטוקיו (באנגלית: Lost in Translation) הוא סרט דרמה עטור פרסים משנת 2003 בביומה של סופיה קופולה. בסרט מככבים ביל מאריי וסקרלט ג'והנסון. הסרט היה מועמד לארבעה פרסי אוסקר שמתוכם הוא זכה בפרס אחד בקטגוריית התסריט המקורי הטוב ביותר.
בוב האריס (ביל מאריי) הוא שחקן מזדקן שבא לטוקיו במטרה לצלם פרסומת לוויסקי יפני. שרלוט (סקרלט ג'והנסון) היא בוגרת אוניברסיטת ייל שנשארת לבד במלון בזמן שבעלה, ג'ון (ג'ובני ריביסי), יוצא למשימה בעיר. לילה אחד, כאשר שניהם לא מצליחים להירדם, הם נפגשים בבר. וכך מתחיל קשר חברות ביניהם. הם יוצאים לבלות ברחבי טוקיו עם חבריה היפנים של שרלוט. יום אחד, בוב מפלרטט עם זמרת בר והוא מוצא את עצמו איתה בבוקר למחרת. שרלוט שבאה אליו בבוקר מגלה זאת ובארוחת צוהריים שלהם הם מתוכחים על הנושא. לאחר מכן הם מתפייסים. יום למחרת בוב עוזב את טוקיו. בדרכו הוא נפרד משרלוט. כאשר הוא נוסע לשדה תעופה במונית, הוא מבחין בשרלוט ברחוב. הוא יוצא אליה ומחבק אותה וכך הם נפרדים.

נלקח מויקיפדיה