סרט עם גוליה רוברטס

סרט עם גוליה רוברטס
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: סרט עם גוליה רוברטס.
זוהי הגדרה בת 19 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: אשה יפה, ארין ברוקוביץ .

קצת על ג'וליה רוברטס:
ג'וליה רוברטס (באנגלית: Julia Roberts; נולדה ב-28 באוקטובר 1967), שחקנית קולנוע אמריקאית, זוכת פרס אוסקר לשחקנית הטובה ביותר ושלושה פרסי גלובוס הזהב.
ג'וליה רוברטס נולדה בסמירנה, ג'ורג'יה שבארצות הברית, כג'ולי פיונה רוברטס. רוברטס נולדה כבת השלישית לאחר האח הגדול אריק (נולד ב-1956) והאחות ליסה (נולדה ב-1965). אביהם, וולטר גריידי רוברטס, עסק בשיווק מזרני מים והתעניין גם בכתיבה ומשחק. אם המשפחה, בטי לו ברדמס, עבדה בתור מזכירה בכנסייה ועסקה בתיאטרון בשעות הפנאי.
משפחתה של רוברטס חייתה בצניעות. כדי להתגבר על העוני, אביה ניהל בית ספר קטן למשחק כעבודה צדדית. בבית הספר למדו גם ילדיו של מרטין לותר קינג. כשג'וליה נולדה, קינג החליט לשלם את חשבון ההוצאות של בית החולים כאות הוקרה לאביה.
בשנת 1971 הוריה של רוברטס התגרשו. שנה לאחר מכן בטי לו רוברטס התחתנה עם מבקר התיאטרון מייקל מוזס. הנישואים לא החזיקו מעמד זמן רב ובשנת 1983 אמה של רוברטס התגרשה בשנית. שנים אחר כך בטי לו טענה שנישואיה למוזס "היו טעות גדולה" כיון שמוזס היה מרביץ ומתעלל בילדיה מהנישואים הקודמים. אריק אכן אישר בפומבי את דבר ההתעללות אך ג'וליה נמנעה מלעסוק בנושא.
רוברטס עבדה מגיל 13 כמלצרית בפיצריה. מספר פעמים ניסתה את מזלה בתחרויות יופי מקומיות [דרוש מקור] והשתתפה בהצגות חובבים.

נלקח מויקיפדיה