סרט עם שייקה אופיר

סרט עם שייקה אופיר
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: סרט עם שייקה אופיר.
זוהי הגדרה בת 18 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: הגן, אלדורדו, מחץ הדלתא, הקוסם מלובלין, השוטר אזולאי, הגונב מגנב פטור, השועל בלול התרנגולות, יהיה טוב סלומוניקו, אבו אל בנאת, שמונה בעקבות אחת, .

קצת על שייקה אופיר:
שייקה אופיר (4 בנובמבר 1928 – 17 באוגוסט 1987) היה אחד מהשחקנים, התסריטאים, הבמאים, הפנטומימאים והקומיקאים החשובים והמוכשרים ביותר שפעלו בישראל במהלך המאה העשרים. על שמו נקרא גם פרס האקדמיה הישראלית לקולנוע.
אופיר נולד וגדל בירושלים בשם ישעיהו גולדשטיין (על שם הסבא-רבא שלו, הרב ישעיהו פיקרסקי), למשפחה מסורתית, בשכונת אבן יהושע הקרובה לשכונת מאה שערים. עוד מגיל צעיר למד יידיש בביתו וכן לאדינו וערבית בשכונה בה גדל. הוא התחנך בבית הספר "אליאנס" ובבית הספר התיכון ע"ש סן ג'וזף בירושלים. בגיל 14 אמור היה להתחיל בהתלמדות בדואר המנדט כפקיד, אולם במקום זאת החליט להצטרף לפלמ"ח. כדי לעשות זאת הוא זייף את גילו והצליח להתגייס. מאוחר יותר טען שתקופת שירותו בפלמ"ח הייתה אחת מן התקופות החשובות בחייו. בעת שירותו התנדב לזרוע הימית של הפלמ"ח – הפלי"ם, אולם הודח ממספר קורסים בשל בעיות משמעת. בפלמ"ח הכיר את חיים חפר ודן בן-אמוץ. בעצתו של חיים חפר החליט לשנות את שמו לשייקה אופיר. בשנת 1946 השתחרר מן הפלמ"ח והתקבל בעקבות המלצתו של דן בן-אמוץ לסטודיו לתיאטרון "האהל". כאשר פרצה מלחמת העצמאות גויס ושירת כמלווה שיירות. אופיר הצטרף ללהקת הבידור של הפלמ"ח, ה"צ'יזבטרון" זמן קצר לאחר שהוקמה והפך לאחד מכוכביה הגדולים כעבור זמן קצר. בתקופה זו התחתן עם הזמרת אוהלה הלוי, שהייתה בתו של מייסד תיאטרון "האהל" משה הלוי.

נלקח מויקיפדיה