סרט קולנוע של האחים ברבש

סרט קולנוע של האחים ברבש
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: סרט קולנוע של האחים ברבש.
זוהי הגדרה בת 24 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: אחד משלנו .

קצת על אחד משלנו:
אחד משלנו הוא סרט קולנוע ישראלי משנת 1989 בבימויו של אורי ברבש על פי תסריט של בני ברבש, העוסק בהתנגשות בין ערך אחוות הלוחמים לבין ערך האמינות. הסרט נשלח על ידי ישראל להתחרות על מועמדות לפרס אוסקר לסרט הזר הטוב ביותר. בסרט משחקים דן תורן, שרון אלכסנדר, אלון אבוטבול ועוד.
הסרט מתאר שלושה חברים טובים, אמיר, יותם ורפא, שעם גיוסם לצה"ל מתנדבים לצנחנים, עברו את הגיבוש ליחידות החטיבתיות והתקבלו ליחידה מובחרת[1]. במהלך הטירונות בצנחנים הם עוברים מסלול הכשרה כלוחמים, והופכים לחלק ממשפחת לוחמים בה הנאמנות אחד לשני היא מעל הכל. אולם, רפא נאלץ לפרוש מהטירונות עקב פציעה שנגרמה מרשלנותו של מפקדם הקשוח, המכונה "המלאך הלבן". רפא, עובר לשרת כחוקר במשטרה הצבאית.
שלוש שנים לאחר מכן רפא נשלח למחנה היחידה, הממוקם בשטחים, ופוגש את יותם, המשמש כמפקד פלוגה ביחידה. מוטל עליו לחקור תקרית בה נהרג עציר פלסטיני שהיה חשוד ברצח חברם אמיר, שהיה אף הוא קצין ביחידה. רפא מוצא עצמו קרוע בין נאמנותו ואהבתו לחבריו לבין מחויבתו לחשיפת האמת, שכולם פרט לו מעדיפים לכסות. פרט לו ולחיילת צעירה בשם תמר. לקראת סופו של הסרט מבין יותם כי רפא עומד לחשוף את ממצאי החקירה, בה גילה כי העציר לא נמלט כפי שדווח בתחילה כי אם הוכה ועונה ולבסוף נורה בעודו כפות. כתוצאה מכך מכים קציני היחידה את רפא ומותירים אותו בחדרו פצוע. תמר סועדת את רפא הפצוע ומפצירה בו כי ייסע מן הבסיס וידווח למשטרה הצבאית על מה שגילה. בעוד היחידה מתארגנת לביצוע פשיטה על מחנה הפליטים שבקרבת הבסיס, כנגד ארגוני המחבלים, אוסף רפא את חפציו ובסיוע תמר עומד לצאת את המחנה. הצופים בסרט משתכנעים כי רפא בחר להניח לנאמנויות הישנות ליחידה ולרעיו לנשק ולפרסם את האמת. אולם כאשר חולף יותם על פניו בנסיעה אין זה ברור האם בכוונת רפא להוציא את האמת לאור, או שמא שרף את הראיות המעידות על הרצח ונותר למעשה "אחד משלנו".

נלקח מויקיפדיה