סרט של דיסני

סרט של דיסני
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: סרט של דיסני.
זוהי הגדרה בת 12 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: במבי, מלך האריות .

קצת על במבי:
במבי (באנגלית: Bambi) הוא סרט אנימציה משנת 1942 שבוים על ידי דיויד הנד והופק על ידי וולט דיסני. הסרט מבוסס על הספר "במבי" מאת המחבר האוסטרי פליקס זאלטן. הסרט יצא לאקרנים על ידי RKO ב-13 באוגוסט 1942, והוא הסרט החמישי המופק על ידי חברת וולט דיסני.
הסרט קיבל שלוש מועמדויות לפרסי האוסקר: סאונד, שיר מקורי ופסקול מקורי.[3] בדצמבר 2011, הסרט נכנס לארכיון הסרטים הלאומי של ארצות הברית של ספריית הקונגרס.

נלקח מויקיפדיה

קצת על מלך האריות:
מלך האריות (באנגלית: The Lion King) הוא סרט הנפשה אמריקאי משנת 1994 שהופק על ידי אולפני ההנפשה של וולט דיסני והופץ על ידי חברת וולט דיסני. זהו הסרט ה-32 המופק על ידי החברה. הסיפור מתרחש בממלכה של אריות באפריקה, והושפע מסיפורי הביבליה של יוסף ומשה, והמחזות של ויליאם שייקספיר המלט ומקבת'. הסרט מספר את סיפורו של סימבה, אריה צעיר אשר בעתיד יקח את מקומו של אביו מופסה כמלך. אך לאחר שדודו של סימבה סקאר הורג את מופסה, הוא חייב להפסיק את דודו מלכבוש את צוק התקווה ולנקום את מות אביו.
"מלך האריות" יצא ב-15 ביוני[1]1994 לביקורות חיוביות מצד המבקרים ששיבחו את הסרט למוסיקה והסיפור שלו. הסרט הכניס מעל 951 מיליון דולר ברחבי העולם ובכך הפך לסרט המצויר ביד הגבוה בהיסטוריה.[3] הסרט זכה בשני פרסי אוסקר למוזיקה שלו ופרס גלובוס הזהב לסרט הטוב ביותר – קומדיה או מוזיקלי. השירים נכתבו על ידי המלחין אלטון ג'ון והליריקן טים רייס והלחן על ידי האנס צימר.[4]
עיבוד של ברודוויי לסרט יצא ב-1997, וזכה בשישה פרסי טוני, כולל המחזמר הטוב ביותר. שני סרטי המשך יצאו לווידאו; "מלך האריות 2: מלכות סימבה" (1998) ו"מלך האריות 3: האקונה מאטאטה" (2004).

נלקח מויקיפדיה