סרט של טרנטינו

סרט של טרנטינו
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: סרט של טרנטינו.
זוהי הגדרה בת 14 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: ספרות זולה, כלבי אשמורת .

קצת על ספרות זולה:
ספרות זולה (באנגלית: Pulp Fiction) הוא מותחן פשע משנת 1994 של הבמאי קוונטין טרנטינו, שזכה בשבחי הביקורת ובפרס דקל הזהב לצד הצלחה קופתית מרשימה. נחשב על ידי רבים לסרט ששינה את פני הקולנוע ההוליוודי, בכך שסייע לביסוסה של תנועת "הקולנוע העצמאי" בארצות הברית. הנרטיב המקוטע של הסרט, הדיאלוג השאוב ממקורות שונים, האירוניה והסגנון ה"קאמפי", זוויות הצילום הבלתי שגרתיות, והאזכורים והמחוות הבלתי פוסקים לתרבות הפופ, הפכו לקלישאות ששימשו מאז במאות סרטים. טרנטינו ושותפו לכתיבת התסריט רוג'ר אברי זכו בפרס אוסקר לתסריט המקורי הטוב ביותר ובפרס גלובוס הזהב לתסריט הטוב ביותר, והסרט היה מועמד לפרס אוסקר לסרט הטוב ביותר.
שמו של הסרט מתייחס לסוג של מגזינים שכונה "ספרות זולה" והיה נפוץ בארצות הברית באמצע שנות ה-20, שהיו ידועים בתוכנם שכלל תיאורים גרפיים של מין ואלימות, דבר שיש בו כדי להעיד על תוכנו של הסרט.
בסרט קיים עניין מרכזי – סיפור בשוד במסעדה, אך אירועי הסרט מתרחשים באופן בלתי רציף לפני השוד ולאחריו, ולעתים מוצג אותו אירוע עצמו מנקודות ראות שונות, תוך מסירת פרטים חשובים שלא הועברו בפעם הקודמת שהוצג. צורה זו של נרטיב בלתי רציף, המפורק לגורמים ומחובר שנית, הפכה לפופולרית בסרטי שנות ה-90 וזכתה לחיקויים רבים. הסרט נבחר לאחד מעשרת הסרטים בעלי העלילה לא לינארית הטובים ביותר של אתר הקולנוע "The Script Lab".‏[1]
הפסקול של הסרט היה אף הוא להצלחה מסחרית ואמנותית. הפסקול כלל להיטים ונעימות משנות ה-70, חלקם מוכרים וידועים (כ"בנו של המטיף" בביצוע דאסטי ספרינגפילד) וחלקם הפכו ללהיטים, שנים רבות לאחר הקלטתם, בזכות הופעתם בפסקול (כ"מיסירלו" נעימת הגיטרות העצבנית, שביצע דיק דייל).

נלקח מויקיפדיה

קצת על כלבי אשמורת:
כלבי אשמורת (באנגלית: Reservoir Dogs) הוא מותחן פשע משנת 1992, והוא סרטו הראשון של במאי הקולנוע קוונטין טרנטינו, שכתב את התסריט ושיחק בסרט. הסרט זכה להצלחה מסחרית ונחשב לסרט קאלט בזכות ההומור השחור, האלימות המסוגננת ואיכות המשחק שבו.
הסרט מגולל את סיפורם של כנופיית שודדים המתאספת במחסן נטוש לאחר שביצעו שוד יהלומים שהסתבך והפך למרחץ דמים. רובו של הסרט מתרחש באותו מחסן, אך הוא כולל גם פלאשבקים לתכנוני השוד ולשוד עצמו.

נלקח מויקיפדיה