מחבר ספר גימס בונד

מחבר ספר גימס בונד
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: מחבר ספר גימס בונד.
זוהי הגדרה בת 18 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: פלמינג .

קצת על איאן פלמינג:
איאן פלמינג (באנגלית: Ian Fleming‏; 28 במאי 1908 – 12 באוגוסט 1964), סופר בריטי, יוצרו וכותב סיפוריו של ג'יימס בונד – הסוכן החשאי 007 האגדי של מלכת אנגליה.
איאן פלמינג הצליח להתקבל לשרות החשאי הבריטי תוך הפעלת קשרים משפחתיים, ושרת בו בזמן מלחמת העולם השנייה. משם דלה את רוב רעיונותיו לכתיבת ספריו. במהלך המלחמה שירת פלמינג בהצי המלכותי הבריטי, כעוזרו האישי של אדמירל ג'ון גודפרי, ראש המודיעין הימי הבריטי. יש האומרים כי אדמירל גודפרי היווה את ההשראה לדמותו של "M", ראש הביון הבריטי בסדרת ספרי "ג'יימס בונד". פלמינג היה מעורב במספר מבצעי ביון מורכבים ומסובכים שלהם הייתה השפעה מכרעת על המלחמה. בין היתר היה פלמינג ממתכנני ומבצעי "מבצע קציצה" באפריל 1943, בו השליך הביון הבריטי גופת קבצן לחופי ספרד, ולו זהות בדויה כקצין בריטי בכיר עם מסמכים סודיים מזויפים במטרה להטעות את הנאצים ולגרום לצבא הגרמני להפחית מסדר הכוחות והכוננות בסיציליה. ההונאה הצליחה והקלה על פלישת בעלות הברית לסיציליה‏[1]. כמו כן קיימת סברה שהיה איש מרכזי במבצע נחיתתו של רודולף הס בסקוטלנד בשנת 1941. במסגרת תפקידו הקים פלמינג את יחידת הקומנדו ה- "30" או בשמה האחר כוח תקיפה 30, יחידת קומנדו שמנתה מתנדבים מן הצי הנחתים והצבא הבריטי, שמשימתה הייתה לבצע פשיטות מאחורי קווי האויב כדי להשיג מודיעין על אמצעי לחימה ומערכות מתקדמות שברשות הצבא הגרמני, וכן לבצע פשיטות על מפקדות אויב כדי להשיג מסמכים ופריטי מידע מודיעיני[2]. פלמינג אמנם הקים את היחידה ותיכנן את מבצעיה אולם לא שימש כמפקדה בשדה הקרב. המבצע הראשון בו השתתפו לוחמי היחידה היה הפשיטה על דייפ שבצרפת באוגוסט 1942. לאחריו פעלו לוחמי היחידה בהצלחה במבצע לפיד, בו השתלטו לוחמי מדור 33 ביחידה, קרי צוות לוחמי חיל הנחתים המלכותי שהתנדבו ליחידה, על מבנה מפקדה של הצבא האיטלקי. היחידה פעלה בהצלחה רבה לאורך כל המלחמה במבצעים בזירת הים התיכון בפלישות לסיציליה איטליה ובפלישה לנורמנדי. בעת שלוחמי היחידה לחמו בשרבורג הגיע פלמינג לחזית ופגש בלוחמי היחידה שהקים. את לוחמי היחידה כינה פלמינג- "אינדיאנים אדומים" ו- "אינדיאנים", ואף שאב השראה ממבצעי היחידה ולוחמי בעת שכתב את ספרי "ג'יימס בונד". בין היתר נרמז בספריו כי בונד עצמו, על- פיו הביוגרפיה הבדיונית שלו, אשר שירת במלחמת העולם השנייה בצי המלכותי, לחם בשורות היחידה בפשיטות שערכה מאחורי קווי האויב[3] ובמבצעיה המורכבים[4].
באחד ממבצעי השרות בזמן המלחמה נשלח פלמינג לג'מייקה לחבור לצוללת גרמנית שהייתה קשורה למבצע של השרות החשאי הבריטי. פלמינג התאהב בארץ זו ולאחר המלחמה עזב את השרות בעקבות סכסוך עם הממונים עליו, נסע והשתקע בה, בנה בית על החוף וגר בו עד סוף ימיו. את ההשראה לשם "ג'יימס בונד" קיבל משמו של ג'יימס בונד – אורניתולוג אמריקאי, מחבר מדריך "עופות האיים הקריביים". פלמינג נפנה לכתיבה כמעט כתחביב לעת פרישה ונסתייע בתקופתו כעיתונאי. עם פרסום רומן בונד הראשון, "קזינו רויאל", זכה לעידוד מסופרים מעולים וחשובים כסומרסט מוהם וריימונד צ'נדלר.
ג'יימס בונד נהגה בדמותו של איאן פלמינג בעצמו, עם הרבה פנטזיות כיד הדמיון הטובה עליו. ספריו נחשפו לפרסומם הרב לאחר שנשיא ארצות הברית דאז ג'ון קנדי, ציין באחד הראיונות שנהג לתת לעיתונות כי איאן פלמינג הוא סופר המתח האהוב עליו. פלמינג נישא לליידי אן, בת אצולה אנגליה, והיה להם בן אחד. בספרו "מרוסיה באהבה" (השני מבין ספריו שהוסרטו), הוא מתאר תאור מדויק של אולם הישיבות של השרות החשאי הסובייטי בתחילת שנות החמישים. הספר הראשון מבין ספריו שהוסרט (1963) היה "ד"ר נו" המתרחש באזור האיים שליד ג'מייקה אזור מגוריו, והדהים את קהל הצופים במקוריותו, נופיו, הפנטזיות, והטכנולוגיה הדמיונית דאז שהוצגה בו.

נלקח מויקיפדיה