מושבה בריטית ליד אמריקה

מושבה בריטית ליד אמריקה
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: מושבה בריטית ליד אמריקה.
זוהי הגדרה בת 23 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: ברמודה .

קצת על ברמודה:
איי ברמודה (Bermuda) נמצאים באוקיינוס האטלנטי. הם שוכנים על הר ימי משלהם. ישנם כמה איים מרכזיים, המוקפים על ידי מספר לא מבוטל של איים קטנים. בקרבה הרבה ביותר לאיי ברמודה נמצאים חופי קרוליינה הצפונית שבמזרח ארצות הברית, הרחוקים מהם כ-1000 ק"מ.
ברמודה היא מושבה אוטונומית של הכתר הבריטי ומהווה כיום אחד ממקלטי המס הגדולים בעולם.
בתקופת מלחמת העולם השנייה הפכו איי ברמודה לבסיס צבאי חשוב, לאור מיקומם האסטרטגי באוקיינוס האטלנטי. בשנת 1941 נחתם הסכם בין בריטניה לבין ארצות הברית לפיו תמורת אוניות צי תקבל ארצות הברית זכות להקמת בסיס ל-99 שנה. גודל הבסיס 5.8 קמ"ר, שטח שרובו יובש. החל מ-1 בספטמבר 1995 נסגרו הבסיסים כמו גם בסיסים של בריטניה וקנדה. מחלוקת הנוגעת לעניינים סביבתיים מונעת החזרה רשמית של השטח לממשלת ברמודה.
ברמודה התגלתה בתחילה המאה ה-16, כנראה בשנת 1503. הגילוי מיוחס לספרדי חואן דה ברמודז, למרות שהעדויות על השנה המדויקת ועל המגלה הן קלושות. האזכור הרשמי הראשון לברמודה נמצא בספרו של פטר מרטיר שפורסם בשנת 1511. בשנת 1609, בעקבות סופה טבעו קבוצת אוניות בריטיות ששורדיהם הגיעו לברמודה. לאחר מכן האי נזקף לכתר הבריטי.
ברמודה היא אחד מקודוקדיו של משולש ברמודה, בנוסף לחוף המזרחי של פלורידה ופוארטו ריקו.
נלקח מויקיפדיה