מדינאית גרמנייה

מדינאית גרמנייה
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: מדינאית גרמנייה.
זוהי הגדרה בת 15 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: מרקל .

מידע רנדומלי על הביטוי "מרקל ":

אלכסנדר מרקל (בגרמנית: Alexander Merkel, בקזחית: Александр Меркель, נולד ב-22 בפברואר 1992) הוא כדורגלן קזחי-גרמני המשחק בבוכום ובנבחרת קזחסטן בעמדת הקשר.

מרקל נולד בקזחסטן להורים ממוצא גרמני, ובגיל 6 חזר עימם לגרמניה. מרקל התחיל לשחק כדורגל במחלקת הנוער של שטוטגרט, ובגיל 16 הצטרף לזו של מילאן. הוא היה שותף לזכייה של קבוצת הנוער בקופה איטליה לנוער לראשונה מזה 25 שנה. ב-8 בדצמבר 2010 ערך את הופעת הבכורה הרשמית שלו בקבוצה הבוגרת במשחק נגד אייאקס אמסטרדם במסגרת שלב הבתים של ליגת האלופות. את הופעת הבכורה שלו בליגה ערך נגד קליארי.

בתחילת עונת 2011/2012 קיבלה גנואה 50% מכרטיס השחקן שלו במסגרת העברתו של סטפן אל שעראווי שעשה את הדרך ההפוכה. ב-20 באוגוסט 2011 ערך את הופעת הבכורה שלו עבור גנואה בניצחון 3-4 נגד נוצ'רינה במסגרת הקופה איטליה. ב-17 בינואר 2012 חזר מרקל למילאן, הפעם כשחקן מושאל מגנואה. בסיום העונה רכשה גנואה את ה-50% בהם החזיקה מילאן ב-5 מיליון אירו. ב-3 בינואר 2013 מרקל חתם ביחד עם חברו לקבוצה מסאהודו אלהאסן באודינזה, במסגרת עסקת העברתו של אנטוניו פלורו פלורס שעשה את הדרך ההפוכה. אודינזה החזיקה אז ב-50% מכרטיס השחקן שלו, וביוני 2013 רכשה את שאר האחוזים תמורת 1.78 מיליון אירו.

מרקל בויקיפדיה