כינוי למי שמת

כינוי למי שמת
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: כינוי למי שמת.
זוהי הגדרה בת 13 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: זל, מנוח .

מידע רנדומלי על הביטוי "מנוח ":

אוריאל סימון (נולד ב-1929) הוא פרופסור אמריטוס במחלקה לתנ"ך של אוניברסיטת בר-אילן, חוקר ופרשן מקרא נודע.

סימון נולד בירושלים בשנת 1929, בנו של הוגה הדעות עקיבא ארנסט סימון. הוא למד היסטוריה ישראלית באוניברסיטה העברית בירושלים. בשנת 1951 זכה בפרס על שם חיים נחמן ביאליק לסטודנטים מצטיינים.

כיהן כראש המחלקה לתנ"ך באוניברסיטת בר-אילן וכמנהל "המכון לחקר תולדות המקרא". "סימון הוא חוקר בעל שם עולמי בתנ"ך, בעל הקתדרה לתנ"ך על שם הרב נורוק… פרסם מחקרים רבים. שלושה מהם: שני פירושי ר` אבן עזרא לתרי עשר – כרך א` הושע, יואל, עמוס, ארבע גישות לספר תהילים – מרס"ג עד ראב"ע, ר` אברהם אבן עזרא – יסוד מורא וסוד תורה – יצאו בהוצאת אוניברסיטת בר-אילן".

סימון הוא מראשי תנועת מימד, תנועה דתית המשתייכת לשמאל הפוליטי. נמנה עם מייסדי "עוז ושלום – נתיבות שלום". בספרו "בקש שלום ורדפהו" מציג סימון עמדה דתית הטוענת שרעיונות דו-הקיום, הפיוס והשאיפה לשלום מעוגנים בתנ"ך לא פחות מההשראה לכיבוש, התנחלות ומלחמה על כל פיסת ארץ.

סימון אמון על הגישה הספרותית למקרא ועוסק בעיקר בספרי הנביאים. כמו כן, עוסק סימון בפרשנותו של אבן עזרא. זכה בפרס ביאליק לשנת 2004.

מנוח בויקיפדיה