כינוי לנסתרת

כינוי לנסתרת
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: כינוי לנסתרת.
זוהי הגדרה בת 12 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: היא .

מידע רנדומלי על הביטוי "היא ":

היא (באנגלית: Her) הוא סרט קולנוע אמריקאי מסוגת מדע בדיוני ודרמה קומית בבימויו של ספייק ג'ונז משנת 2013. בסרט משחקים חואקין פיניקס, איימי אדמס, רוני מארה, אוליביה ויילד וסקרלט ג'והנסון. הסרט מגולל את סיפורו של גבר המפתח מערכת יחסים עם מערכת הפעלה אינטליגנטית. הסרט הוקרן לראשונה בפסטיבל הסרטים בניו יורק והופץ באופן מוגבל ב-18 בדצמבר בארצות הברית.

הסרט זכה לביקורות מהללות. הוא זכה בפרס איגוד מבקרי הקולנוע האמריקאים לסרט הטוב ביותר לצד זכיות מרובות בפרסי איגודים. הסרט היה מועמד לשלושה פרסי גלובוס הזהב, ומתוכם הוא זכה בפרס בקטגוריית התסריט הטוב ביותר. הסרט היה מועמד לחמישה פרסי אוסקר; הסרט הטוב ביותר, התסריט המקורי הטוב ביותר, הפסקול הטוב ביותר, השיר הטוב ביותר ועיצוב התפאורה הטוב ביותר, מביניהם זכה בפרס התסריט המקורי הטוב ביותר.

תיאודור טומבליי (חואקין פיניקס) הוא עובד בחברה המתמחה בכתיבת מכתבים לאנשים שמתקשים להתבטא בעצמם. תיאודור עובר משבר עקב גירושיו מאשתו, קתרין (רוני מארה), ובעקבות בדידותו הוא מחליט לרכוש מערכת הפעלה בעלת אינטליגנציה מלאכותית שתעזור לו במטלותיו. כאשר הוא מתקין את המערכת, הוא נשאל בקשר לזהותה המגדרית המועדפת עליו בשבילה. תיאודור מחליט שלמערכת ההפעלה יהיה קול נשי, ולאחר היכרותם היא מחליטה לקרוא לעצמה סמנתה (קולה של סקרלט ג'והנסון). השנים מתיידדים במהרה, ותיאודור מופתע מיכולתיה החברתיות של סמנתה. בהמשך, הוא חושף בפניה שהוא לא חותם על מסמכי הגירושין שלו מקתרין כיוון שהוא מפחד לאבד אותה.

היא בויקיפדיה