עיר אנגליה עתיקה

עיר אנגליה עתיקה
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: עיר אנגליה עתיקה.
זוהי הגדרה בת 16 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: דרבי .

קצת מידע רנדומלי על הביטוי "דרבי ":
דַרבִּי (באנגלית: Derby, להאזנה (מידע · עזרה)) היא עיר באזור האיסט מידלנדס של אנגליה, הממלכה המאוחדת. העיר ממוקמת לגדות הנהר דרוונט, במחוז דרבישייר. במפקד האוכלוסין של שנת 2006 מנתה האוכלוסייה 236,300. דרבי היא העיר ה-18 בגודלה באנגליה.
העיר דרבי בגבולתיה הנוכחיים נוסדה ב-1977 כחלק מרפורמה מוניציפלית רחבה. העיר התפתחה עם השנים למעמד של עיר תעשייתית. העיר התפרסמה בהיותה גורם מוביל אשר הניעה את המהפכה התעשייתית הבריטית. בעיר הוקמות בתי החרושת הראשונים לתעשיית הכותנה, הרכב, התעופה והרכבות. לצד תעשיות אלו התפתחה כלכלת העיר בשנים האחרונות בכיוונים נוספים: בנקאות ו-היי-טק. העיר הפכה גם למרכז תרבותי חשוב עבור קהילת החרשים בבריטניה. חרשים רבים עברו לעיר בגלל מערכת השלטים המעולה בה. אחוז אוכלוסיית החרשים בעיר גדול פי שלושה מאחוזם באוכלוסייה בבריטניה. בית הספר המלכותי לחרשים ברחוב אשבורן מלמד את שפת הסימנים הבריטית ואת השפה האנגלית. מרכז העיר משלב בתוכו גם חיי חברה, בילוי, תרבות, חינוך ופארקים פתוחים אשר העניקו השראה לאדריכלים רבים.

נלקח מויקיפדיה