פילנתרופ ידוע

פילנתרופ ידוע
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: פילנתרופ ידוע.
זוהי הגדרה בת 13 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: ברון רוטשילד, הירש .

מידע רנדומלי על הביטוי "הירש ":

שחר הירש (נולד ב-13 בפברואר 1993) הוא כדורגלן ישראלי המשחק בעמדת החלוץ בקבוצת הפועל תל אביב.

שחר הירש נולד וגדל בעיר חיפה. בגיל צעיר החל לשחק כדורגל בקבוצות הילדים של מכבי חיפה, וכשהיה בן 14 עבר למחלקת הנוער של הפועל חיפה. ב-1 באוגוסט 2011 ערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת של המועדון, כשנכנס כמחליף במשחק מול בני סכנין במסגרת גביע הטוטו, אך לאחר מכן המשיך לשחק בקבוצת הנוער של המועדון ולא שיחק בליגת העל במדי הקבוצה הבוגרת של הפועל חיפה.

ב-18 בספטמבר 2013 הושאל להפועל עפולה מהליגה הלאומית. את הופעת הבכורה שלו במועדון ערך יומיים לאחר מכן, כשעלה כמחליף בהפסד 0–1 להכח עמידר רמת גן. ב-18 באוקטובר 2013 כבש את שער הבכורה שלו במועדון, בהפסד 1–2 להפועל פתח תקווה. עד סוף העונה כבש הירש פעמיים צמד ופעמיים שלושער, וסיים את העונה כמלך השערים של הליגה הלאומית עם 20 שערים. לקראת סיום העונה נרכש הירש על ידי מכבי חיפה וחתם על חוזה לשלוש עונות במועדון.

ב-16 ביולי 2014 הושאל הירש להפועל פתח תקווה מליגת העל. ב-17 באוגוסט 2014 ערך הירש את הופעת הבכורה שלו במדי הפועל פתח תקווה, כשפתח בהרכב בתיקו 1–1 נגד הפועל באר שבע במסגרת גביע הטוטו. את הופעת הבכורה שלו בליגת העל ערך ב-13 בספטמבר, בהפסד 0–4 להפועל רעננה. ב-18 באוקטובר כבש צמד שערי בכורה בליגת העל, בניצחון 4–1 על הפועל עכו. עד תום העונה כבש הירש תשעה שערי ליגה עבור הפועל פתח תקווה, אך בסופה ירדה הקבוצה לליגה הלאומית.

הירש בויקיפדיה