קלף גבוה

קלף גבוה
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: קלף גבוה.
זוהי הגדרה בת 8 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: אס .

קצת מידע רנדומלי על הביטוי "אס ":
טניס, הגשה ללא מענה או אייס (באנגלית: Ace) היא הגשה של אחד השחקנים אשר נכנסה לתחום "ריבוע ההגשה" ללא שהיריב הצליח אפילו לגעת עם המחבט בכדור בתגובה.
בטניס המקצועני ההגשות ללא מענה הן דבר שכיח מאוד אשר כמעט תמיד מבוצע במהלך ההגשה הראשונה של השחקן לה הוא יכול להוסיף את עוצמתו המרבית ללא חשש שיאבד את הנקודה במידה שיחטיא. רובן המוחלט של החבטות ללא מענה נחבטות בשתי צורות: הראשונה היא הגשה ישרה (אופקית) בעלת עוצמה חזקה מאוד המכוונת לנקודת האמצע של "ריבוע הגשה" (נקודת ה-T). חבטה זו מאופיינת על ידי שחקנים גבוהים אשר קל להם לחבוט אותה עם עוצמה חזקה וזווית טובה. הצורה השנייה היא הגשה מסובבת (עם חיתוך קל) אשר "דוחפת" את היריב מחוץ למגרש ובכך מקשה עליו מאוד להחזיר את הכדור או לגעת בו.
השחקן המחזיק בשיא ההגשות ללא מענה במשחק אחד הוא גון אייסנר עם 113 אסים. השיא הושג במשחק הארוך בתולדות הטניס, שבו שיחק נגד ניקולס מאהו באליפות וימבלדון בשנת 2010. מאהו מחזיק במקום השני עם 103 אסים שהשיג באותו משחק. השיא הקודם הוחזק בידי איבו קרלוביץ' הקרואטי (208 ס"מ) עם 78 הגשות ללא מענה במשחק שנערך בשנת 2009. לפניו החזיק בשיא זה יואכים יוהנסון השבדי (198 ס"מ) עם 51 הגשות ללא מענה במשחק. השחקנים הקרואטים איבו קרלוביץ', איבן ליוביצ'יץ' ומאריו אנצ'יץ' הם מחובטי ההגשות ללא מענה הטובים ביותר כיום בסבב ה-ATP, בנוסף לאנדי רודיק האמריקאי.
השחקן המזוהה ביותר בתחום ההגשות ללא מענה הוא גורן איבניסוביץ', גם הוא שחקן קרואטי אשר מחזיק בשיא של כמות ההגשות ללא מענה בשנה אחת עם 1477 הגשות בשנת 1996. שחקן בולט נוסף בתחום זה הוא אנדי רודיק אשר מחזיק ביציבות בלתי רגילה עם נתון של בין 17 ל- 26 הגשות ללא מענה בממוצע למשחק עד היום והוא גם השחקן היחידי אשר הוכר כ"שחקן אשר הצלחותיו נובעות מההגשה" לאחר תקופת איבניסוביץ'.

נלקח מויקיפדיה