תואר אקדמי שני

תואר אקדמי שני
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: תואר אקדמי שני.
זוהי הגדרה בת 14 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: מא, מאסטר .

מידע רנדומלי על הביטוי "מא":

מַא יוּן או בכינויו המערבי ג'ק מַא (באנגלית: Jack Ma, בסינית: 馬雲 / 马云, פין-יין: Mǎ Yún), נולד ב-1964 בהאנגג'ואו, ג'ג'יאנג שבסין, הוא מיליארדר, יזם טכנולוגי ואיש עסקים סיני. מא הקים את קבוצת עליבאבא, קבוצה מצליחה של פתרונות מבוססי אינטרנט, ומשמש כיו"ר הדירקטוריון.

מא הוא הסיני הראשון שהופיע על השער של מגזין פורבס, ונבחר כאיש השנה של פייננשל טיימס.

מא מחזיק גם ב 99% בעלות על חברת "שייג'אנג טכנולוגיות רשתות אשראי פיננסיות" (Zhejiang Finance Credit Network Technology) שמבצעת רכישות ופעילות מחוץ לגבולות קבוצת עליבאבא. לדוגמה באפריל 2014 קנה דרך החברה מניות של חברת Hundsun Technologies בסך 3.3 מיליארד יואן (כ 532 מיליון דולר).

בספטמבר 2014 ביצע את ההנפקה הראשונית הגדולה בהיסטוריה עם החברה שלו (עליבאבא) אשר גייסה סכום עתק של 25 מיליארד דולר. שווי החברה קפץ מיד לאחר ההנפקה המוצלחת לכ 231 מיליארד דולר. הונו האישי של מא כבר מנה כמה מיליארדים (3–4) לפני ההנפקה, אך לאחר כחודשיים מההנפקה האסטרונומית כבר נסק הונו (על פי פורבס) עד לכ-24 מיליארד דולר.

בספטמבר 2016 הוערך על ידי פורבס במקום ה-22 בעשירי העולם.

מא בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "מאסטר ":

מוסמך אוניברסיטה הוא תואר אקדמי שאוניברסיטה מעניקה לאדם שסיים מסלול לימודים אקדמי מתקדם, הכולל בדרך כלל גם התנסות במחקר. תואר זה קרוי גם "תואר שני", משום שהוא השני בסדר הנפוץ של תארים אקדמיים שאדם יכול לקבל במסגרת אקדמית (לאחר תואר ראשון ולפני דוקטורט). תואר זה מוכר גם בשמות ובקיצורים של התארים המקבילים לו ברחבי העולם: "מאסטר", .M.A‏, .M.B.A‏, .LL.M‏, .M.S‏ ועוד, כאשר הקיצורים משתנים על-פי תחום הלימודים. הלומד לתואר מוסמך, מכונה לעתים, בטכניון ובחלק ממדינות העולם, "מגיסטר". תואר "ד"ר לרפואה" (.M.D) הוא תואר שני מבחינה אקדמית, למרות שבוגריו נקראים "דוקטור".

בחלק מהאוניברסיטאות בישראל נהוגים שני מסלולים לתואר "מוסמך":

מספר הקורסים שעל הסטודנט ללמוד במסלול ללא תזה גדול יותר מזה שבמסלולים עם תזה. תואר שני ללא תזה אינו מאפשר המשך ללימודי דוקטורט.

המועצה להשכלה גבוהה מאשרת לכל האוניברסיטאות הישראליות להעניק תואר מוסמך. בשנת 2006, קיבלו את התואר כ- 11,000 בוגרים. ב-2013 קיבלו את התואר 20,770 בוגרים.

השם של תואר המוסמך תלוי בפקולטה (ולעתים באוניברסיטה) שבה מוענק התואר. להלן רשימה של חלק מתוארי המוסמך הקיימים בישראל:

מאסטר בויקיפדיה