סופר, מחזאי תסריטאי אמריקאי

סופר, מחזאי תסריטאי אמריקאי
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: סופר, מחזאי תסריטאי אמריקאי.
זוהי הגדרה בת 27 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: גולדמן .

מידע רנדומלי על הביטוי "גולדמן ":

הרב אברהם גולדמן (י"א בתשרי תרצ"ד, 1 באוקטובר 1933 – י"ב בטבת תש"ע, 29 בדצמבר 2009) היה האדמו"ר השביעי של חסידות זוויהל.

נולד בעיר העתיקה בירושלים לרב מרדכי גולדמן, האדמו"ר השישי של חסידות זוויהל. בצעירותו גדל בצילם של אבי סבו האדמו"ר שלמה גולדמן וסבו האדמו"ר גדליה משה גולדמן. כמו כן היה מקורב לרב אהרן ראטה ולאדמו"ר מבעלז הרב אהרן רוקח. למד בישיבת תפארת ציון, בישיבת סלונים ברמת גן, בישיבת תורת אמת בירושלים ובישיבת מיר בירושלים.

לאחר פטירת אביו, בשנת תשל"ט (1979), התמנה לאדמו"ר. עבר להתגורר בבית אביו בבניין ישיבת זוויהל בירושלים.

נפטר בשנת תש"ע, ונקבר בהר הזיתים בירושלים.

אחיו הם: הרב שלמה גולדמן – חתנו של האדמו"ר מצאנז-קלויזנבורג, מכהן כאדמו"ר מזוויהל-צאנז בארצות הברית; הרב יעקב גולדמן – חתנו של הרב משה ברגמן; הרב דוד גולדמן – רב חסידי זוויהל בבני ברק. אחותו בתיה חיה היא אשת הרב אברהם חיים ראטה, האדמו"ר משומרי אמונים. בניו הם האדמו"ר רבי גדליה משה גולדמן מזוועהיל , האדמו"ר רבי שלמה מזוועהיל, רבי שמואל דוד ראש ישיבת זוועהיל, והרבנים רבי שאול, רבי יצחק, רבי זאב, רבי יוסף, רבי יעקב לייב, חתניו הם האדמו"ר רבי ירמיה רבינוביץ מביאלה בית שמש, ורבי שלמה הופשטיין,

גולדמן בויקיפדיה