סידרת סרטי מדע בדיוני

סידרת סרטי מדע בדיוני
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: סידרת סרטי מדע בדיוני.
זוהי הגדרה בת 21 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: הנוסע השמיני .

קצת על הנוסע השמיני:
הנוסע השמיני (באנגלית: Alien) הוא סרט אימה-מדע בדיוני אמריקאי משנת 1979 שבוים על ידי רידלי סקוט ומככבים בו טום סקריט, סיגורני ויבר, ורוניקה קרטרייט, הארי דין סטנטון, ג'ון הרט, איאן הולם ויפת קוטו. כותרת הסרט מתייחסת לאנטגוניסט העיקרי: יצור אגרסיבי מאוד מהחלל החיצון שעוקב והורג צוות של חללית. דן או'בנון כתב את התסריט מסיפור שלו ושל רונלד שושט, בהשפעה של יצירות קודמות של מדע בדיוני ואימה. הסרט הופק על ידי "Brandywine Productions" והופץ על ידי פוקס המאה ה-20, עם המפיקים וולטר היל ודיויד גילר עושים שינויים משמעותיים ותוספות לתסריט. דמות החייזר והאלמנטים הנלוים עוצבו על ידי האמן הסוריאליזם השווייצרי האנס רודי גייגר, בעוד אמני הקונספט רון קוב וכריס פוס עיצבו את ההיבטים האנושיים של הסרט.
"הנוסע השמיני" צבר הן הצלחה ביקורתית והן הצלחה כספית, וקיבל פרס אוסקר לאפקטים הטובים ביותר.[3][4] פרס סאטורן לסרט המדע בדיוני הטוב ביותר, הבימוי הטוב ביותר לסקוט, ושחקנית המשנה הטובה ביותר לקרטרייט,[5] ופרס הוגו לדרמה הטובה ביותר, יחד עם מספר רב של מועמדויות לפרסים אחרים.[6] הסרט זכה לשבחים בעשרות השנים הבאות, והוכנס לארכיון הסרטים הלאומי של ארצות הברית של ספריית הקונגרס בשנת 2002 לשימור היסטורי כסרט "משמעותי מבחינה תרבותית, היסטורית, או אסתטית".[6]‏[7]‏[8] בשנת 2008 הוא דורג במקום ה-7 כסרט הטוב ביותר בז'אנר המדע הבדיוני על ידי מכון הסרטים האמריקאי, וכהסרט ה-33 הגדול ביותר בכל הזמנים על ידי מגזין אמפייר.‏[9][10]
ההצלחה של "הנוסע השמיני" הולידה זיכיון של רומנים, ספרי קומיקס, משחקי וידאו, צעצועים, וכן שלושה סרטי ההמשך ושני סרטי פריקוול. זה גם פיתח את קריירת המשחק של ויבר בכך שזה היה התפקיד הראשי הראשון שלה, ואת סיפורה של הדמות שלה ריפלי במפגשים של עם החייזר שהפך לחוט הנושאי שרץ בסרטי ההמשך "שובו של הנוסע השמיני" (1986), "הנוסע השמיני 3" (1992), ו"הנוסע השמיני 4: התחייה" (1997).[11] סרטי הפריקוול "הנוסע השמיני נגד הטורף" (2004) ו"הנוסע השמיני נגד הטורף 2: רקוויאם" (2007) נטשו נושא זה לטובת קרוס-אובר עם זיכיון "הטורף".

נלקח מויקיפדיה