מילת משאלה

מילת משאלה
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: מילת משאלה.
זוהי הגדרה בת 10 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: לו .

קצת מידע רנדומלי על הביטוי "לו ":
איסמאל לו (Ismaël Lô; נולד ב-30 באוגוסט 1956) הוא זמר סנגלי.
לו נולד בדוגונדוטשי (Dogondoutchi) שבניז'ר לאב ממוצא סנגלי ולאם ממוצא ניז'רי. זמן קצר לאחר הולדתו של לו עברו הוריו לסנגל והתיישבו בעיירה רופיסק (Rufisque), ליד הבירה דקר. כזמר נודע ביכולות הווקליות המגוונות, ועוסק גם בהלחנה, כתיבה ונגינה על גיטרה ועל מפוחית.
בשנות ה-70 התחנך בבית הספר הגבוה לאומנויות "דקר", ולאחר מכן הצטרף ללהקה סופר דיאמונו (Super Diamono), אולם פרש ממנה בשנת 1984 לטובת קריירת סולו. במהלך ארבע השנים הבאות הוציא לו חמישה אלבומי סולו. בתחילת שנות ה-90 חתם לו על חוזה הקלטות עם חברת התקליטים ברקלי בצרפת והקליט את אלבום הסולו השישי שלו, "לו איסמאל". בזכות הצלחת הסינגל "Tajabone" הפך האלבום ללהיט באירופה, ופתח את דרכו של לו לקריירה בינלאומית. השיר שימש בפסקול סרטו של פדרו אלמודובר "הכל אודות אמא". האלבום "ISO" אשר יצא בשנת 1994 זכה אף הוא להצלחה. באלבום מלודיות גיטרה רכה ומוזיקה סנגלית מסורתית. שנה לאחר מכן שב לו לאפריקה לאחר שהייה באירופה. אלבום האוסף "Jammu Africa" ("אמא אפריקה") יצא ב-1996 ובו גם דואט בשם "בלי אשמה" עם מריאן פיית'פול. הסרט "ללחוץ ידיים עם השטן", העוסק ברצח העם ברואנדה נפתח בשיר הנושא של האלבום "אמא אפריקה". בשנת 2002 קיבל אות של כבוד על פעילותו. אלבומו האחרון "סנגל" (Sénégal) הוקלט בדקר, פריז ולונדון.

נלקח מויקיפדיה