צמחיה ים תיכונית נמוכה

צמחיה ים תיכונית נמוכה
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: צמחיה ים תיכונית נמוכה.
זוהי הגדרה בת 22 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: בתה .

מידע רנדומלי על הביטוי "בתה ":

חתן בפרס נובל לפיזיקה ב-1967

הנס אלברכט בתה (בגרמנית: Hans Albrecht Bethe; ‏2 ביולי 1906 – 6 במרץ 2005) היה פיזיקאי יהודי גרמני-אמריקאי שזכה בפרס נובל לפיזיקה ב-1967. במלחמת העולם השנייה בתה היה ראש המחלקה התאורטית במעבדה הלאומית לוס אלמוס לתכנון פצצת האטום הראשונה, במסגרת פרויקט מנהטן. שם מילא תפקיד מפתח בחישוב מסה קריטית של הפצצה, ועסק בעבודה תאורטית על שיטת הקריסה של פצצת הביקוע הגרעיני "איש שמן" (שהוטלה על נגסאקי). במהלך רוב הקריירה שלו עבד כפרופסור באוניברסיטת קורנל.

הנס בתה נולד בשטראסבורג, שהייתה שייכת באותה עת לגרמניה וכיום שייכת לצרפת. הוא נולד לאם יהודייה ולאב נוצרי, אך התחנך כילד נוצרי. למד בפרנקפורט וסיים דוקטורט באוניברסיטת מינכן, ב-1928, בהדרכת ארנולד זומרפלד. לאחר מכן עבד באוניברסיטת קיימברידג' ואצל אנריקו פרמי ברומא. עם עליית הנאצים לשלטון עבר לבריטניה. משם, בשנת 1935, עבר לארצות הברית והצטרף לאוניברסיטת קורנל כפרופסור, ומאוחר יותר לפרויקט מנהטן, שם היה מהדמויות החשובות ביותר.

בתחילת שנות ה-50 של המאה ה-20, בתה אף מילא תפקיד חשוב בפיתוח פצצות מימן גדולות, אף שקיווה שבפרויקט יוכח שהדבר אינו אפשרי. מאוחר יותר, חבר בתה לאלברט איינשטיין ולאחרים, בוועדת החירום של מדעני האטום, שבאה להזהיר את הציבור מפני שימוש נוסף בפצצת אטום ונגד המרוץ הגרעיני של ארצות הברית וברית המועצות. כמו כן, הוא השפיע על הבית הלבן לחתום על האמנה למניעת ניסויים גרעיניים באטמוספירה, בחלל החיצון, ותחת פני המים ב-1963. בתה הוא אחד המדענים היחידים שפרסמו לפחות מאמר חשוב אחד במקצועו בכל אחד מהעשורים בהם נמשכה הקריירה המקצועית שלו, קריירה שארכה כ-60 שנה, ולא פסקה אף בשנות חייו האחרונות.

בתה בויקיפדיה