אלומה

אלומה
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: אלומה.
זוהי הגדרה בת 5 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: אגודת שיבולים, עומר, עמיר .

מידע רנדומלי על הביטוי "עומר":

עומר (אפשר גם לקרוא בשם: עמר) הוא קבוצת שיבולים המאוגדות יחדיו, אלומה.

מקור השם מספר דברים – "כי תקצר קצירך בשדך ושכחת עמר בשדה – לא תשוב לקחתו, לגר ליתום ולאלמנה יהיה" (דברים, כ"ד, י"ט).

פסוק נוסף בו מוזכרת המילה עומר בהקשר זה הוא מספר ויקרא – "והבאתם את עמר ראשית קצירכם אל הכהן. והניף את העמר לפני ה' לרצנכם… וספרתם לכם ממחרת השבת מיום הביאכם את עמר התנופה, שבע שבתות תמימת תהיינה" (ויקרא, כ"ג, י'-ט"ז). בהקשר זה יש המפרשים את השימוש במילה עמר כמידה – עשירית האיפה גרגירי שעורה, ויש המפרשים כשיבולים.

ערמה של עומרים או אלומות נקראת גדיש.

בנוסף למובן המילה הלקוח מתחום בחקלאות (צרור שיבולים), למילה עמר ישנם 3 מובנים נוספים: 

עומר בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "עמיר ":

מיכאל יעקובסון (נולד ב-1979) הוא אדריכל, גאוגרף, בלוגר, סופר ועיתונאי ישראלי.

יעקובסון יליד תל אביב, בוגר המחלקה לאדריכלות באקדמיה לאמנות ועיצוב בצלאל (2006) וכן בוגר תואר שני בחוג לגאוגרפיה באוניברסיטת תל אביב (2014). חבר צוות המעבדה לעיצוב עירוני שבראשה עומדת האדריכלית ד"ר טלי חתוקה.

כותב בקביעות במגזין האדריכלות באתר Xnet (מאז 2011), בכתב העת הד החינוך (מאז 2009) וכן בבלוג "חלון אחורי" (מאז 2009). הבלוג "חלון אחורי" עוסק באדריכלות ומציג אתרים שונים ברחבי ישראל, ועל כך קיבל בשנת 2014 את פרס האדריכל הצעיר של פרס רכטר. מאמריו פורסמו בבמות נוספות כמו עת-מול, "הגלילה", "סלון בטון", ובאתרים שונים בישראל ובעולם.

עובד מאז 2006 במשרד אדריכלים בתל אביב ועוסק בתכנון מתארי, ניסוח מסמכי מדיניות ובאיפיון תכנוני.

החל משנת 2013 אצר סדרה של תערוכות העוסקות באופן ישי או עקיף באדריכלות. התערוכה "עבודת צוות" הציגה את פועלו של משרד האדריכלים נדלר, נדלר, ביקסון, גיל. התערוכה שאותה ליווה קטלוג הוצגה תחילה בגלריה בבית האדריכל (2013) ולאחר מכן בגרסה מורחבת במוזיאון בית אורי ורמי נחושתן (2015). במוזיאון בית אורי ורמי נחושתן המשיך והציג באותה שנה שתי תערוכות נוספות: "פופ כנעני, עדי סנד – עבודות מ-1999 עד 2015" תערוכה בליווי ספר-קטלוג המציגה את יצירתו של האדריכל ואמן הרחוב עדי סנד. "באר בקיבוץ – האדריכלות של מנחם באר" שסקרה את יצירתו של מנחם באר, האדריכל חבר קיבוץ געתון. התערוכה על באר הוצגה מחדש בשנת 2016 בגלריה בבית האדריכל בליווי קטלוג.

עמיר בויקיפדיה