צפרדע בחבובות

צפרדע בחבובות
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: צפרדע בחבובות.
זוהי הגדרה בת 13 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: קרמיט .

קצת על קרמיט הצפרדע:
קרמיט הצפרדע היא דמות בדיונית אשר הופיעה כבובת יד (בובת כפפה) בתוכניות "רחוב סומסום", "החבובות" ועוד. קרמיט הוא הדמות הידועה ביותר מהחבובות והיא הופעלה ודובבה על ידי יוצרה ג'ים הנסון עד מותו ב-1990.
בובתו של קרמיט הייתה אחת הפשוטות והצנועות שבחבובות אך עם זאת הייתה אחת החינניות ביותר והאהובה ביותר באופן אישי על הנסון. דמותו החלה להופיעה בתוכנית "סאם וחברים" שם הוא לא היה בדיוק צפרדע, אלא יצור דמוי לטאה. לאחר מכן הוא הופיע ברחוב סומסום בשנת 1969 שם הופיעה כעיתונאי המסקר אירועים. בשנת 1976 החל להופיע גם במופע "החבובות" בתפקיד המנחה הראשי של התיאטרון הבדיוני בו התקיים המופע. על אף היותו דמות נמוכה וקטנה, קרמיט היה מושא אהבתה של מיס פיגי וגבר נחשק אשר אינה מצליחה לשים עליו את ידיה למרות החושניות שניסתה לשדר.
קרמיט הופיע באופן הומוריסטי בתכניות טלוויזיה שונות ורבות כמו למשל החלפתו החד-פעמית של המראיין לארי קינג ב-1 באפריל 1994 והופעות הומוריסטיות נוספות אשר ניסו לטשטש את קיומה כדמות והקנו לו מעמד של כוכב הוליוודי של ממש.
בנוסף הוא הופיע בסרט של החבובות באורך מלא מבית דיסני.

נלקח מויקיפדיה