נסיכה בריטית

נסיכה בריטית
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: נסיכה בריטית.
זוהי הגדרה בת 12 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: אן .

מידע רנדומלי על הביטוי "אן ":

אן, מלכת בריטניה (Anne, Queen of Great Britain, ‏6 בפברואר 1665 – 1 באוגוסט 1714) הייתה מלכת אנגליה, סקוטלנד ואירלנד בתחילת המאה ה-18, והמלכה הראשונה של ממלכת בריטניה הגדולה. אן הייתה המלכה האחרונה לבית סטיוארט, לפני העברת המלוכה לבית הנובר.

אן נולדה ב-6 בפברואר 1665 לג'יימס דוכס יורק, אחיו של צ'ארלס השני מלך אנגליה, ולרעייתו הראשונה אן הייד. מבין ילדיהם של הוריה, היו אן ואחותה מרי היחידות שהגיעו לבגרות.

ב-1672 נודעה בציבור המרת דתו של אביה לקתוליות. עם זאת, את אן ואחותה גידלו כפרוטסטנטיות, בהוראתו של צ'ארלס השני. ב-1683 נישאה אן לנסיך הדני הפרוטסטנטי ג'ורג', אחיו של כריסטיאן החמישי, מלך דנמרק. מרי נישאה אף היא לנסיך פרוטסטנטי, וילם נסיך אוראנז'.

ב-1685 מת המלך צ'ארלס השני, לאחר שהמיר את דתו לקתוליות על ערש מותו, ואביה של אן עלה לשלטון כג'יימס השני. הלה, שרצה ביורש קתולי לאחר מותו, הציע לאן לרשת את הכתר אחריו אם תמיר את דתה לקתוליות, אך היא סירבה. במהפכה המהוללת הודח אביה ולשלטון עלו ויליאם השלישי, מלך אנגליה ומרי השנייה, מלכת אנגליה.

אן החלה את מלוכתה ב-8 במרץ 1702. ב-1 במאי 1707 בעקבות חקיקת חוקי האיחוד, אוחדו ממלכות אנגליה וסקוטלנד לכדי ממלכה אחת, ואן הייתה למלכה הראשונה של בריטניה הגדולה.

אן בויקיפדיה