סדרת דרמה אמריקאית

סדרת דרמה אמריקאית
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: סדרת דרמה אמריקאית.
זוהי הגדרה בת 18 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: אבודים .

קצת על אבודים:
אבודים (באנגלית: Lost) היא סדרת מתח, דרמה ומסתורין פופולרית ומצליחה. הסדרה עוקבת אחר סיפורם של ניצולי התרסקות מטוס שנקלעו לאי טרופי מסתורי באוקיינוס השקט. במרכז העלילה, עומד סיפורם של מספר דמויות ראשיות מתוך קבוצת הניצולים. כל פרק מתמקד בדמות ראשית אחרת באמצעות פלאשבק מעברה של הדמות לפני ההתרסקות, ולעתים באמצעות פלאש פורוורד מעתידה של הדמות. הסדרה הופקה על ידי אולפני ABC וחברת ההפקה Bad Robot Productions ושודרה במקור בארצות הברית ברשת ABC במשך שש עונות בין השנים 2004 ל-2010.
בשל צוות השחקנים והכותבים הגדול ועלות הצילומים בהוואי, נחשבת אבודים לאחת הסדרות היקרות ביותר בטלוויזיה. הסדרה פותחה במקור על ידי ג'יי ג'יי אברהמס ודיימון לינדלוף ובכתיבתה השתתפו כותבים רבים נוספים. הסדרה צולמה בעיקרה בהוואי בשל הנוף הטרופי באזור, הנדרש לצילומה.
הצלחתה של הסדרה הייתה חסרת תקדים. בעונה הראשונה צפו בה בארצות הברית בלבד כ-15.5 מיליון צופים לפרק בממוצע. היא זכתה במספר פרסי אמי כשביניהם הפרס על סדרת הדרמה הטובה ביותר לשנת 2005 וכן חמישה פרסי סאטורן בקטגוריית סדרת הרשת הטובה ביותר לשנים 2004-2005, 2007-2009. כיום היא נחשבת לאחת הסדרות המובילות באחוזי הרייטינג בארצות הברית. הסדרה עוררה הערצה חסרת תקדים ולא שגרתית ביחס לסדרות טלוויזיה אחרות, אשר במסגרתה קמו לה מעריצים רבים בארצות הברית וברחבי העולם כולו. בשל העומק של הסדרה המתאפיינת בקווי עלילה רבים, משמעויות נסתרות הנמצאות בפרטיה הקטנים והמסתורין אשר אופף אותה ואת האי אליו התרסקו ניצולי הטיסה, משכה הסדרה סקרנות והתעסקות גדולה. הוקמו לה פורומים ואתרי מעריצים רבים אשר בחנו את העלילה ושאר מרכיבי הסדרה. לסדרה אף הופק משחק בשם "The Lost Experience" בו יכלו להשתתף מעריצי הסדרה.
בישראל שודרה הסדרה תחילה בערוץ אקסטרה הוט ומאוחר יותר בהוט 3 בטלוויזיה בכבלים, והעונה הראשונה שודרה גם בערוץ 10.

נלקח מויקיפדיה